۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۱۱۳۷
با سفر مدير حوزه علميه خواهران استان به کوهرنگ بررسي شد:

مشکلات پيش روي حوزه علميه خواهران بخش بازفت

حجه الاسلام رحمانی گفت: به لطف فعاليت هاي شبانه روزي مجموعه مديريت حوزه هاي علميه خواهران در کشور امروز بيش از 450 حوزه علميه خواهران در کشور راه اندازي شده است که در اين ميان سهم استان چهارمحال و بختياري 6 مدرسه علميه است.
مشکلات پيش روي حوزه علميه خواهران بخش بازفت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدير استاني حوزه های علميه خواهران چهارمحال و بختياری، در سفر به شهرستان کوهرنگ و ديدار با امام جمعه، فرماندار و مسؤولان اين شهرستان، گسترش حوزه هاي علميه خواهران را يکي از سياست هاي پسنديده امروز نظام بيان کرد و اظهار داشت: به لطف فعاليت هاي شبانه روزي مجموعه مديريت حوزه هاي علميه خواهران در کشور امروز بيش از 450 حوزه علميه خواهران در کشور راه اندازي شده است که در اين ميان سهم استان چهارمحال و بختياري 6 مدرسه علميه است.
 
حجت الاسلام يدالله رحمانی با اشاره به اين که در هر منطقه زير ساخت ها فراهم شود و مسؤولان خصوصا ائمه جمعه وارد ميدان شوند و کمک کنند، به يقين شاهد راه اندازي حوزه علميه خواهران خواهيم بود، ابراز داشت: امروز بيش از 800 طلبه خواهر در مدارس علميه استان در حال تحصيل هستند که اين جاي خوشحالي دارد و بايد به خود بباليم.
 
اين مقام مسؤول با بيان اين که در 3 مدرسه علميه خواهران استان براي سال تحصيلي جديد سطح سه حوزه که معادل همان دکترا است، داير مي شود، خاطرنشان کرد: در حوزه هاي علميه استان همه خدمات آموزشي و رفاهي کاملا رايگان است که مي طلبد با توجه به مشکلات مالي مناطق محروم براي ادامه تحصيل، خانواده ها فرزندان خود را براي رشد و پويايي به سمت اين مراکز ديني روانه کنند.
 
مدير استاني حوزه هاي علميه خواهران چهارمحال و بختياري از آغاز به کار حوزه علميه محدثه(س) بخش بازفت به صورت رسمي براي سال تحصيلي جديد خبر داد و افزود: اين حوزه علميه از سال ها قبل کار خود را آغاز کرده بود اما از آن جايي که به صورت رسمي در مرکز مديريت هاي حوزه علميه خواهران ثبت نشده بود، با مشکلات فراواني دست و پنجه نرم مي کردند که به حمدالله براي سال تحصيلي جديد اين مشکلات رفع مي شود.
 
وي همچنين از واگذاري دو ساختمان به اين حوزه علميه در بخش بازفت با همکاري جمعيت تعاون خبر داد و افزود: به محض آن که زميني براي ساختمان اين حوزه علميه تخصيص داده شود، مراحل ساخت و ساز ساختمان جديد نيز آغاز مي شود.
 
انتهای خبر/۱۰۲۴ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۰:۲۹

29 Dec 2019