۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۱۱۱۷
امام جمعه شهر اردل:

قيام 19 دي پايه هاي رژيم پهلوي را ويران کرد/ مسئولين برخي قوانين وکاغذبازي‌ها را کم کنند

امام جمعه شهر اردل گفت: قيام 19 دي پايه هاي رژيم پهلوي را ويران و پيروزي انقلاب را شتاب بخشيد.
قيام 19 دي پايه هاي رژيم پهلوي را ويران کرد/ مسئولين برخي قوانين وکاغذبازي‌ها را کم کنند
به گزارش  جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي اظهار کرد: يکي از مصيبت هاي روحي و اخلاقي اين است که انسان دنبال زندگي ودارائي هاي ديگران باشد .

بهرامي در اين خصوص با اشاره به يکي از احادث پيامبر اکرم (ص) که فرمودند: هرکسي چشمش به چيزهائي باشد که در دست مردم است اندوهش طولاني وغيظش هرگز شفاء نيابد.

وي افزود: يکي از مشکلاتي که امروزه اکثر خانواده ها درگير آن هستند و به ‌نوعي در زندگي خود آن‌ را لمس کرده اند رقابتي ناسالم به نام چشم و هم چشمي است که ريشه بسياري از اختلافات خانوادگي در جامعه امروز مي باشد بطوريکه اعضاي خانواده ها را در مقابل همديگر قرار داده است.

امام جمعه شهر اردل تصريح کرد: اگر عدم قناعت و چشم و هم چشمي در خانواده ها کنترل نشود آثار آن در سطح گسترده تر متوجه جامعه شده و در نهايت منجر به پيدايش فاصله طبقاتي، تجمل گرايي و ضعف اعتقادات در آن اجتماع مي شود.

بهرامي با اشاره به سبک زندگي پيامب (ص) و بزرگان ديني خاطرنشان کرد: اين بزرگواران همواره در تمام دوران حيات خود از اسراف و تجمل گرايي پرهيز مي کردند و زندگي آنان در نهايت سادگي و قناعت بود که بايستي شيوه و روش آنان در اين زمينه الگوي ما براي سبک زندگي باشد.

قيام ۱۹ دي پايه هاي رژيم پهلوي را ويران کرد/ مسئولين برخي قوانين وکاغذ بازي ها راکم کنند

خطيب جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل با گراميداشت ۱۴ دي ماه، روز جهادکشاورزي و تبريک اين روز به کشاورزان و زحمتکشان عرصه کشاورزي، اظهار کرد: بايد با ترويج درست و تغيير الگوي کشت از مصرف بي رويه آب جلوگيري کنيم و با استفاده از ابزارآلات صنعتي کشاورزي بازدهي محصولات را بالا ببريم تا کشاورزان با کمترين هزينه بيشترين منفعت را به دست آورند.

امام جمعه شهر اردل گفت: در شهرستان اردل باتوجه به وضعيت و ظرفيت هاي موجود آن بسيار مستعد براي کشاورزي و باغداري است.

وي افزود: اين يک فرصت بسيارخوبي است که اگر مسئولان محترم جهادي عمل کنند، موانع موجود را از سر راه مردم بردارند، برخي قوانين و کاغذبازي ها را کم و کار را براي مردم تسهيل کنند و از طرفي مردم و جوانان ما همت کنند و دل به کار بدهند بخش مهمي از بيکاري در همين شهرستان حل خواهد شد.

بهرامي به برخي طرح هاي نميه کاره در بخش کشاورزي شهرستان اردل اشاره کردند و افزود: آب دشت شهرهاي اردل و کاج، طرح مهم ديناران، طرح ۸۵ هکتاري ميانکوه که متاسفانه خوب پيش نرفت، برخي طرح ها که ساليان زيادي رها شد مثل طرح کشاورزي منطقه دوازده امام، سرچاه اگر اينها تکميل بشود شاهد پيشرفت در بخش کشاورزي در لاين شهرستان خواهيم بود.

امام جمعه شهر اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي ۱۹ دي ماه سال ۵۶ در قم، خاطرنشان کرد: حضور به موقع و موضع گيري دقيق مردم قم در برابر مقاله اهانت آميز روزنامه اطلاعات به رهبر نهضت اسلامي، حضرت امام خميني (ره) و تقديم شهيداني در راه دفاع از اسلام آتش انقلاب را شعله ور ساخت و مراسمات يادبود شهدا يکي پس از ديگري در شهرهاي ديگر کار رژيم منحوس پهلوي را يکسره کرد.

وي گفت: قيام ۱۹ دي جرقه مهم و سرآغاز حرکتي شد که به دنبال آن چهلم ها برگزار شد و سرانجام رژيم ستمشاهي در برابر اراده ملت به زانو درآمد و در واقع مردم پاسخ دندان شکني به استکبار دادند تا اينکه در ۲۲ بهمن ماه به پيروزي شکوهمند مردم منجر شد.

امام جمعه شهر اردل در پايان از دستگيري سارقان حرفه اي احشام توسط گشت هاي عملياتي سپاه پاسداران ونيروي انتظامي تقدير کرد و از مسئولين قضايي درخواست کرد که با فوريت وقاطعيت با اين مسئله برخوردکند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۷:۱۲

29 Dec 2019