۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۷۶۱۷
در سفر نماینده مردم شهرستان کیار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان صورت گرفت

پیگیری مشکلات اهالی حاجی آباد از پل عابر پیاده تا احداث سد خاکی

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در سفري به شهرستان کيار مهمترين خواسته ها و مشکلات مردم برخي روستاهاي اين شهرستان را پيگيري نمود.
پیگیری مشکلات اهالی حاجی آباد از پل عابر پیاده تا احداث سد خاکی
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار دکتر علي کاظمي به همراه فرماندار شهرستان کيار، بخشدار بخش مرکزي و جمعي از مديران استاني و شهرستاني طي سفري به روستاهاي زوردگان، حاجي آباد و قلعه ممکا مهمترين مشکلات و خواسته هاي اهالي اين روستاها را پيگيري نمود.

در سفر نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار به روستاي حاجي آباد دهيار، اعضاي شوراي اسلامي و اهالي اين روستا خواستار پيگيري و اقدام مسئولان شهرستان و مدير کل اداره راهداري و امور حمل و نقل استان چهارمحال و بختياري نصب پل عابر پياده جهت گذر اهالي اين روستا از جاده شهرکرد، شلمزار، گهرو، بلداجي که از وسط روستاي حاجي آباد مي گذرد شدند.

دهيار روستاي حاجي آباد گفت: به دليل گذر جاده ارتباطي و ترانزيتي از شهرستان کيار به شهرستان بروجن که بخشي از آن از ميانه روستاي حاجي آباد مي گذرد تا کنون ۷نفر از اهالي روستاي حاجي آباد در اثر تصادف با خودرو فوت نموده اند.

ديگر خواسته مسئولان و اهالي روستاي حاجي آباد در اين جلسه تعيين و انتخاب بهورز در خانه بهداشت روستاي حاجي آباد بود.

يکي از اهالي روستاي حاجي آباد در جلسه نماينده مردم، مسئولان شهرستان کيار و اهالي روستاي حاجي آباد گفت: بيش از يکسال است که با بازنشسته شدن بهورز خانه بهداشت روستاي حاجي آباد اين روستا از خدمات اوليه بهداشتي درماني در خانه بهداشت روستا محروم شده اند و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کيار مکلف به پيگيري ااعزام بهورز به روستاي حاجي آباد شد.

احداث سد خاکي نيز از مهمترين خواسته هاي اهالي و کشاورزان روستاي حاجي آباد بود که در ادامه پس از بحث و بررسي در اين خصوص مقرر شدبا توجه به خشکسالي هاي شديد طي سال هاي گذشته و بحران آب در شهرستان و لزوم جمع آوري آب هاي سطحي و ذخيره سازي منابع آب ا داره کل منابع طبيعي و آبخيزداري در کوتاهترين زمان نسبت به انجام مطالعات و احداث سد خاکي در روستاي حاجي آباد اقدام نمايد.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۹:۴۲

28 Dec 2019