۰
plusresetminus
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۲۸ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان گفت: برای تکمیل این طرح‌ها به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
فعالیت 530 هیئت ورزشی در چهارمحال و بختیاری/ 28 پروژه ورزشی در استان ناتمام مانده است
به گزارش جهانبین نیوز، عبدالرحمن قاسمی ورزش همگانی را یکی از راه‎های توسعه ورزش دانست و اظهار کرد: ورزش همگانی یکی از امور درجه یک عمومی است و فرهنگ‌‌سازی در این خصوص باعث بالا رفتن نشاط اجتماعی و سلامت جامعه است.

وی، راه رسیدن به ورزش قهرمانی را توجه به ورزش همگانی عنوان کرد و اذعان داشت: توسعه پایدار در ورزش ایجاد تعادل بین ورزش قهرمانی و همگانی است.

قاسمی تصریح کرد: ورزش قهرمانی باعث بالا رفتن نشاط و غرور ملی است و فعال نمودن پایگاه ورزش قهرمانی در اولویت است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استفاده هیئت های ورزشی از پایگاه قهرمانی و استعداد یابی را از جمله عوامل رونق و توسعه ورزش عنوان کرد.

قاسمی با اشاره به فعالیتهای ورزشکاران استان بیان داشت: جمعیت ورزشی استان بیش از ۳۴ هزار نفر است که دارای کارت بیمه ورزشی اند و در مجموع ۵۳۰ هیئت ورزشی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی کشور ۷۰ سانتی متر است این در حالی است که سرانه فضای ورزشی استان ۳۰ سانتی متر است که از استاندار کشوری پایین تر است.

قاسمی با اشاره به ۲۸ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان خاطرنشان کرد: برای تکمیل این طرح ها به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۵۵

29 Dec 2019