۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۷۶۳۷
سخنان مهم امام خامنه‌ای پس از مرخص‌شدن از بیمارستان:

رد درخواست آمریکا برای همکاری علیه داعش/ هدف آمریکا حضور نظامی در منطقه است

امام خامنه‌ای پس از مرخص‌شدن از بیمارستان سخنانی مهمی درباره تحولات منطقه به خصوص طرح آمریکا برای مبارزه علیه داعش بیان کردند.
رد درخواست آمریکا برای همکاری علیه داعش/ هدف آمریکا حضور نظامی در منطقه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی قبل و پس از گذشت یک هفته از انجام عمل جراحی، از بیمارستان مرخص شدند.

رهبر معظم انقلاب در هنگام ترخیص، در مصاحبه‌ای، از اظهار لطف و محبت آحاد ملت عزیز ایران و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان محترم و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

ایشان همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه، نکات مهمی در خصوص مسائل منطقه و دخالت‌های آمریکا بیان کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهارات مقامات آمریکایی درباره تشکیل ائتلافی تحت عنوان مبارزه با داعش را پوچ، تو خالی و جهت‌دار خواندند و با بیان شواهدی از کذب بودن و تناقض ادعاها و مواضع و رفتار مقامات آمریکایی، در خصوص مسئله دعوت از ایران به این ائتلاف تأکید کردند: حرکتی که در عراق انجام شد و کمر داعش را شکست، کار آمریکاییها نبود، بلکه کار مردم، ارتش و نیروهای مردمی عراق بود و خود آمریکایی‌ها و داعش نیز این واقعیت را می‌دانند.

مشروح بیانات مهم رهبر انقلاب در این مصاحبه متعاقباً منتشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنان مهمی پس از مرخص شدن از بیمارستان، ضمن رد درخواست آمریکا برای همکاری علیه داعش و تاکید کردند: هدف آمریکا از طرح مبارزه علیه داعش حضور نظامی در منطقه است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
داعش را خود امریکاه و عربستان به وجود اوردنذ

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۲:۱۹

10 Jan 2020