۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۲۷۵۷
همزمان با ايام مبارک ميلاد حضرت زينب (س)

بازديد رايگان از آسمان نماي ديجيتالي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان

بازديد رايگان از آسمان نماي ديجيتالي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در 16 روز از ايام مبارک دهه فجر برگزار مي شود.
بازديد رايگان از آسمان نماي ديجيتالي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ فرزاد رحيمي مديرکل کانون استان با تاکيد بر اجراي فعاليت هاي علمي، فرهنگي و بهره مندي عموم مردم از اين فعاليت ها از بازديد رايگان آسمان نماي ديجيتالي در شانزدهمين روز از بهمن ماه سال جاري همزمان با ايام مبارک دهه ي فجر، ميلاد حضرت زينب (س)، روز تحکيم بنيان خانواده و سبک زندگي ايراني اسلامي و خبر داد.

رحيمي با عنوان اينکه آسمان نماي ديجيتالي کانون از دي ماه سال جاري در اداره کل کانون مستقر شده است و در بهمن ماه ۹۵ به بهره برداري مي رسد، بازديد کودکان و نوجوانان و خانواده هاي آنان از اين فعاليت را فرصتي در جهت رشد فعاليتهاي نجومي و ترويج فعاليت هاي علمي در استان عنوان کرد.

مديرکل کانون با اشاره به مجهز شدن کتابخانه هاي سيار روستايي استان به اين آسمان نما پوشش کليه مناطق روستايي استان را ازجمله برنامه هاي کانون در راستاي عدالت فرهنگي عنوان کرد و افزود: اين آسمان نما در ۱۱۶ روستا و ۲۱ پايگاه ثابت به ارائه خدمات علمي خواهد پرداخت.

وي حضور کودکان و نوجوانان با خانواده هاي خود در اجراي ويژه Hسمان نماي ديجيتالي روز شنبه ۱۶ بهمن ماه را فعاليتي در راستاي ترويج فعاليت هاي نجومي دانست و افزود اين اجراي ويژه از ساعت ۱۰ صبح الي ۱۲ ظهر در اداره کل کانون استان واقع در شهرکرد، ميدان ابوريحان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۴:۳۱

28 Dec 2019