۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۹۷۸۷

نيروي انتظامي مصمم به استفاده از تمام ظرفيت ها براي خدمت خالصانه به مردم است

فرمانده انتظامي استان گفت: نيروي انتظامي به پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري مصمم به استفاده از تمام ظرفيت ها براي خدمت خالصانه به مردم است.
نيروي انتظامي مصمم به استفاده از تمام ظرفيت ها براي خدمت خالصانه به مردم است
به گزارش جهانبین نیوز ، سردار "غلامعباس غلامزاده" فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در جلسه شور ستادي فرماندهي انتظامي استان گفت: مقام معظم رهبري در تمام حوزه ها مسير خدمت به مردم را روشن كرده اند و ما عتقاد راسخ داريم كه فقط تلاش جهادي و مستمر مي تواند ما را در تحقق تدابير و فرمايشات معظم له موفق سازد و براي دستيابي به اين امر پليس مصمم به استفاده از تمام ظرفيت ها براي خدمت خالصانه به مردم است.

وي افزود: اولين قدم در اين مسير تربيت و آموزش صحيح نيروي انساني است و ما بايد در هر حوزه كاري افرادي متخصص و داراي مهارت لازم جهت انجام درست ماموريت ها داشته باشيم در غير اين صورت تحقق اهداف سازماني با خلل مواجه خواهد شد.
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر ارتقاء مستمر سطح معيشت كاركنان گفت: ما بايد در حد توان و با استفاده از امكانات موجود به افزايش سطح رفاه و تكريم كاركنان بپردازيم چون اين موضوع در ارتقاء توان عملياتي همكاران و موفقيت در تحقق اهداف بسيار مهم است.

رئيس پليس استان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت پيشگيري از جرائم گفت: كاهش هزينه ها و افزايش روزافزون امنيت شهروندان از نتايج ملموس توجه به بحث پيشگيري است و استفاده هدفمند از ظرفيت صدا وسيما و رسانه ها از گزينه هاي مهم پيش روي ماست.

اين مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به فضاي مجازي و ظرفيت هاي آن خاطر نشان كرد: ما بايد با برنامه ريزي دقيق و استفاده از نيروي متخصص تهديدات فضاي مجازي را به فرصت تبديل كنيم و در كنار آن با ارائه آموزش هاي پيشگيرانه و موثر مجرمين را در رسيدان به اهداف و مقاصدشان ناكام كرده و اين فضا را براي فعاليت مردم امن نمائيم.

وي در ادامه بيان كرد: انجام ماموريت و وظايف محوله نبايد ما را از مسائل درون سازماني به ويزه صيانت و تربيت ديني و اسلامي كاركنان غافل كند و ما بايد با استفاده از ابزارهاي كنترلي و آموزه هاي ديني كاركناني متعهد با ظرفيت بالاي خود نگه داري در مواجه با ناهنجاري هاي اجتماعي تربيت كنيم.

سردار غلامزاده استفاده بهينه از امكانات موجود سازمان با حداكثر بهره وري را را يك هنر ارزشمند دانست و گفت: با توجه به محدوديت منابع ما بايد فرهنگ صرفه جوئي و قناعت را در سازمان گسترش دهيم و نگه داري اصولي و صحيح از خودرو ها و تجهيزات را به طور مستمر در برنامه هاي آموزشي بگنجانيم.
فرمانده انتظامي استان در پايان ضمن تشكر و قدرداني از زحمات شبانه روزي كاركنان انتظامي استان گفت: پليس به عنوان يك الگو در جامعه با توكل بر خدا، شرافتمندانه و زير پرچم ولايت فقيه پاسدار آرامش و امنيت مردم است.

انتهاي پيام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۷:۱۶

29 Dec 2019