۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۴۹۰۹

خدمت به مردم لیاقت می خواهد

خدمت به مردم لیاقت می خواهد
به گزارش جهان بین نیوز، سی و چهارمین بهار انقلاب را پشت سر می گذاریم. انقلابی که توده های مردم دست به دست هم داده و در کنار روحانیت و شخص امام خمینی (ره) کشتی انقلاب را در سلامت کامل به ساحل امن جمهوری اسلامی رساندند.
این انقلاب برای ملت ما هزینه های زیادی به همراه داشت و درس های زیادی را به ما آموخت و تلاش داشت تا روح اخلاق مداری و وحدت در جمهوری اسلامی ایران که خواسته بیش از ۹۸ درصد مردم در همه پرسی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ بود را به عینیت تبدیل کند.

در شرایطی به پیروزی انقلاب اسلامی و جشن وحدت ملت ایران نزدیک می شویم که هر روزه شاهد بی اخلاقی ها و تهمت هایی به خصوص در حوزه مسئولین و کارگزاران نظام هستیم که باعث شده تا عفت عمومی جامعه را خدشه دار نموده و امنیت روانی و اجتماعی مردم را به مخاطره اندازد.

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و سخنان حکیمانه ایشان امروز شاهد آن هستیم که سران قوا به را حتی پرده حیا و عفت را می درند و درصحن مجلس شورای اسلامی و یا در تریبون ها و رسانه های رسمی کشور تهمت ها و مسائلی را متوجه یکدیگر می سازند که جای بسی تاسف دارد. بسی تاسف برای مسئولین ما که با توجه به داشتن ظرفیت بالفعل و بالقوه مردم نجیب و فهیم کشورمان که همواره یار و یاور انقلاب، رهبری نظام و مسئولین کشور بوده اند و در آزمایش های مختلف همچون انتخابات ها، راهپیمایی ها و...سربلند و پیروز مندانه بیرون آمده اند، آیا حق چنین مردمی است که مسئولان ارشدشان به جای آنکه به فکر دغدغه ها، مشکلات زندگی و فکر معیشت بهترشان باشند، چنین برخوردی را بروز دهند؟

تا کی باید دل رهبری نظام را خون کنیم؟ تا کی باید با این بداخلاقی ها توسط سران نظام آب را به آسیاب دشمنان این نظام و انقلاب بریزیم؟ تا کی باید شرایط ما به گونه ای پیش رود که هر روز در مملکت شاهد چنین بداخلاقی هایی در عرصه سیاست باشیم؟ آیا این مطالب با خواست حضرت امام(ره) و مردم در سال ۵۷ که منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستم شاهی شد، تطابق دارد؟

مردم ما تا کی باید با سیلی صورتشان را سرخ نگه دارند چون مسئولینشان به جای حل مشکلاتشان به فکر طراحی سناریوی جدید تخریب علیه یکدیگر هستند؟ این مردم بودند که همواره در طول ۳۴ سال نظام مقدس و با برکت جمهوری اسلامی پیروز نهایی و حامی واقعی این نظام و ولی فقیه بوده ودرهمه عرصه ها حضوری پرصلابت داشته اند.

باز قطعا همین مردم هستند که در ۲۲ بهمن امسال همچون سال های گذشته وحدت عملی که رهبر انقلاب همواره بر آن تاکید می کنند را به سران و کارگزاران ارشد نظام دیکته می کنند وبه آنان و جهانیان نشان خواهند داد که هیچ گاه مشکلات اقتصادی که هم اکنون عرصه ی زندگی مناسب را بر آنان تنگ کرده نمی تواند به این وفاداری و حمایت از نظام آسیبی برساند. به امید روزی که مسئولین ما از خواب بیدارشده، از بازی کردن در پازل دشمن خارج شوند و وحدت و اخلاق مداری را سرلوحه اصول و عقایدشان نمایند تا شایستگی مدیریت در نظام اسلامی را داشته باشند. (منبع:افکار)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۵:۰۴

7 Feb 2020