۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۴۲۳

استاندارچهارمحال وبختیاری از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری تشکر کرد

استاندارچهارمحال وبختیاری از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری تشکر کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرنا، متن نامه ˈعلی اصغرعنابستانیˈ به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک مقام معظم رهبری

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی

با عرض سلام و تحیت

بار دیگر حادثه ای غم انگیزچنان کرد که گرد و غبار حزن و اندوه در فراق از دست دادن جمعی از دختران دانش آموز راهی نورشهرستان بروجن بر سر و روی همگان نشست و آه و فغان را از سوز دل بر کشید و دلها را در این مصیبت بزرگ جریحه دار و غمگین کرد وحادثه ناگوار واژگونی اتوبوس این عزیزان آنچنان عمیق بود که قلب هر ایرانی پاک نهادی را لرزاند .

اینجانب از طرف مردم شریف و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برخود لازم می دانم از پیام تسلیت آن قائد عظیم الشان تقدیر و تشکر کنم، تردیدی نیست که مردم شریف بروجن ، به خصوص خانواده های داغدار ومصیبت دیده ، با دریافت پیام سراسر محبت حضرتعالی از زیر بار سنگین این مصیبت اندوهبار قد خواهد افراشت و همچون گذشته با یاد و خاطره های شیرین ایثارگری های شهدای گرانقدر و عزیزان خود، بیش از پیش پشتیبان ارزش های بی حد نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

در نامه تشکر استاندار چهارمحال وبختیاری به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران آمده است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر احمدی نژاد

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

عروج شهادت گونه فرشتگان پاکی در سفرراهیان نور که هرکدام آینه تمام نمای ادب،ایمان و از پاسداران عفت و اخلاق بودند، اندوه وصف ناپذیری را در فضای ایران اسلامی پراکنده ساخت، بی تردیدابراز همدردی حضرتعالی در ارسال پیام تسلیت مرهمی بردل های شکسته، جگرهای سوخته و زلال آرامش برقلب های پراندوه مردم شریف شهرستان بروجن شد.

اینجانب بر خود لازم می دانم از طرف مردم ولایتمدارچهارمحال وبختیاری و خانواده های داغدار این عزیزان، از بزرگواری حضرتعالی تقدیر و تشکر کنم.

خدایا به لطف خویش به پدر ومادری که امانتدارعطیه تو بودند و اکنون داغدار هجر اویند، شکیبایی عنایت فرما تا زخم جگرسوز دوریش را به مرهم صبر التیام بخشند.

به گزارش ایرنا، شامگاه جمعه 28 مهرماه اتوبوس دانش آموزان بروجنی در بازگشت از جنوب کشور دچار سانحه شد و در آن سانحه 22 دانش آموز و چهار معلم و همراه کاروان به دیدار حق شتافتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۶:۰۴

4 Jan 2020