۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۹۳۶

مسولان به جای طرح مسائل بیهوده و دشمن شادکن به فکر اتحاد ملی باشند.

مسولان به جای طرح مسائل بیهوده و دشمن شادکن به فکر اتحاد ملی باشند.
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در خطبه های روز جمعه 20بهمن با اشاره به اتفاقات روز یکشنبه مجلس از مسولان کشور خواست تا عزم خود را برای از بین بردن مشکلات مردم و حفظ آبروی سی و چهار ساله نظام ، جزم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مسولان با دوری  از حسادت و لجاجت و با افشا نکردن منکرات و زشتی های همدیگر ، جامعه را به سمت کمال سوق داده و اتحاد میهن اسلامی را در برابر دشمنان قسم خورده نظام مستحکم تر کنند.

وی بیان داشت: در اوان انقلاب و در همین بیستم بهمن 57 حمله و هجمه شدید گارد شاهنشاهی مردم را در محاصره خود قرار داده بود و این مردم به مقاومت خود ادامه دادند و هم اکنون می بینیم که نامشان در تاریخ ایران ثبت شده است.

وی ادامه داد: این ماجرا در 9دی ماه 88هم نمود واقعی پیداکرد و اوج موقعیت شناسی و زمان شناسی مردم را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  تفرقه را یکی از  نکات قابل اهمیت و بررسی دشمنان در فروپاشی این نظام عنوان کرد  و افزود: فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی و سرپیچی از دستورات دین، عدم حفظ ارزش های انقلاب، غفلت از فتنه های دشمن، دنیاگرایی و سهم خواهی از انقلاب ، دوری از ولایت فقیه ، رخت بر بستن معنویات ف بی تفاوتی به جامعه و نداشتن روحیه تحول گرایی را ازمهمترین آسیب های انقلاب نوپای اسلامی برشمرد.

حجت الاسلام نکونام در پایان خطبه دوم نماز جمعه این هفته خاطر نشان کرد:حضور در راهپیمایی 22بهمن در هر سال برای دشمن یک دغدغه بزرگ است و غرب و آمریکا دوری مردم از نظام را می خواهند و انشا الله مردم همیشه در صحنه استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری بار دیگر ندای مقام معظم رهبری را لبیک می گویند

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۶:۰۸

17 Feb 2020