۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۸۳۴۷
پروفسور كويادزويچ دردانشگاه شهرکرد

برگزاری کارگاه آموزشی سیستماتیک کنه با حضور پروفسور كويادزويچ در دانشگاه شهرکرد

کارگاه آموزشی سیستماتیک کنه با حضور پروفسور كويادزويچ، یکی از برجسته ­ترین اساتید سیستماتیک در دنیا و اساتید دانشگاه شهرکرد، در این دانشگاه برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی سیستماتیک کنه با حضور پروفسور كويادزويچ در دانشگاه شهرکرد

 به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز از شهرکرد، کارگاه آموزشی کنه شناسی و راه حل های پیشنهادی مبارزه با آن در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

این کارگاه 2ساعته با حضور پروفسور كويادزويچ از دانشگاه علوم زيستي لهستان و جمعی از اساتید دانشگاه شهرکرد در دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

طی این کارگاه، روش های بررسی سیر تکاملی کنه از 5هزار سال پیش تا کنون در لهستان و ایران بیان شد و در ادامه چگونگی به دست آوردن منابع جهت تحقیقات در این دو کشور مطرح شد.

پروفسور از مشهورترین اساتید سیستماتیک کنه در دنیا می باشد که سفرهای خود به 60نقطه ی دنیا جهت بررسی سیستماتیک کنه و نتایج حاصل از آن را به صورت یک پاورپوینت به دانشجویان و اساتید دانشگاه شهرکرد ارائه و خواستار روابط بیشتر دانشگاه شهرکرد و دانشگاه علوم زيستي لهستان شد.

برخی از نمونه های جمع آوری شده در جنگل های پرو که توسط پروفسور كويادزويچ جمع آوری شده بود، در دانشگاه شهرکرد بررسی شد که تاکنون این گونه ها شناسایی نشده بودند.

 

 

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۳۲

28 Dec 2019