۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۷۷۱۷
حجت السلام سعیدی در جمع مردم شهرکرد در روز قدس:

امروز مذهب سازی آفت جان مردم جهان از جانب رژیم صهیونیستی شده است

نماینده ولی فقیه درسپاه در اجتماع بزرگ راهپیمیان روز قدس در شهرکرد،بیان داشت: امروز مذهب سازی آفت جان مردم جهان از جانب رژیم صهیونیست شده است.
امروز مذهب سازی آفت جان مردم جهان از جانب رژیم صهیونیستی شده است
به گزارش خبرنگارجهانبین نیوز، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه درسپاه که در جمع راهپیمایان روز قدس شهرکردی سخن می گفت،بیان داشت: نظام سلطه در طول 150 سال معاصر با دخال کشور های اروپایی، به ویژه فرانسه و انگلستان و با استفاده  از امکانات جغرافیای جهان اسلام و منطقه غرب آسیا نقشه هایی را رای تداوم سلطه بر منطقه خاورمیانه طراحی کرده است.
وی افزود: ذخیره 540 میلیارد بشکه نفت در قبال30 میلیارد ذخائر نفتی آمریکا، برخورداری از جامعه اسلامی متحد و بادوام و  مساله ژئوپولوتیک و نقطه حساس و استراتژیک در طلاقی آفریقا و آسیا از جمله امتیازات منطقه خاور میانه برای
آمریکا و نظام های سطه جهان است.
حجت الاسلام سعیدی با بیان این که اروپاییان با چندین هدف کلی در منطقه غرب آسیا وآسیای مرکزی حضور دارند گفت:اهداف آنان شامل، تقابل با اسلام وگسترش فرهنگ مسیحیت، تسلط برانرژی نفت وگاز منطقه و جلوگیری از وحدت اسلامی وخیزش های اسلامی است.

وی با اشاره به تجزیه کشورهای کوچک و ایجاد بی نظمی در این کشورها توسط ایادی غرب و صهیون، اظهارداشت:امروز که بیشترین سرمایه مخالفان سوریه درکشورقطر با جمعیت هفتصد هزارنفری تأمین می شودبه این مطلب پی خواهیم برد که مساله تجزیه کشور ها چه نتایج مثبتی برای سلطه گران داشته است.
حجت الاسلام سعیدی مذهب سازی جدید صهیونیست ها و ایجاد فقه های وهابیت در خاور میانه، بهائیت در ایران و غائله گری در پاکستان را آفت جان مردم جهان از جانب رژیم صهیونیست برشمرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: آتشی که رژیم صهیونیستی در جهان به پاکرده است همچنان می سوزاند و آنچه که سوریه، مصر و ترکیه را در دام آمریکائیان قرارداده نتیجه توطئه 150 سال این نظام سلطه است.
وی گفت: در سال 1979 یک زلزله عظیمی در ایران اتفاق افتاد
و به گفته آقای کسینجر، فعال سیاسی غرب، این زلزله همان انقلاب اسلامی بود که تمام دنیار را تحت الشعاع خود قرار داد.
سعیدی در ادامه افزود: اگر یک وزنه ای در یک دریاچه ای وارد شود موجی به نسبت خود ایجاد می کند، اگر در اقیانوسی بیفتد سونامی بسیار خانمان براندازی به با ر می آورد و انقلاب اسلمی امام خمینی (ره) توانست ایادی ظلم و استکبار را به اظطراب و وحشت انداخته است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله عظیمی بود که سونامی های چندین فرسخی را از خود داشت.
حجت الاسلام سعیدی عنوان داشت: خیزش در جغرافیای جهان، بازگش روح دینی به مقاومت و فلسطین، ایجاد فشار بر رژیم صهیونیستی از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان از قدرت ایمان امام راحل(ره) است.
وی افزود: کسانی که خواب نیل تا فرات را می دیدند، امروز دور تا دور خود را دیوار بتونی کشیده اند و این به آن دلیل است که نیمی از سرزمین فلسطین تحت پوشش موشک های حماس و نیمی دیگر زیر پوشش مقاومت حزب الله است.
سعیدی اظهار داشت: توطئه های دهه اخیر رژیم سلطه و آمریکا با هدف تهاجم فرهنگی و اهانت به ائمه
و پیامبر اعظم(ص) ، دخالت و حمله به افغانستان برای نفوذ در ایران، جنگ منطقه ای و محلی در اطراف و پیرامون ایران همچنان ادامه دارد و مردم کشور باید با شناخت نقش ولایت فقیه و تبعیت از رهبری دانای اسلامی این توطئه ها را خنثی کنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع راهپيمايان گفت: ايران از مظلوم دفاع مي كند و از ظالم و ظلم كننده به ملتهاي بي دفاع و مظلوم نفرت دارد.
حجت الاسلام علي سعيدي در جمع پرشور روزه داران شهركرد در مصلاي امام خميني (ره) افزود:بيش از ۶۰ سال از جنجال بزرگ رژيم غاصب صهيونيزم در تصرف و اشغال سرزمينهاي فلسطين مي گذرد و اين رژيم جعلي هر روز ضعيف تر و به مرگ نزديكتر مي شود.
وي گفت:هم اكنون جهان شاهد حذف تدريجي رژيم اشغالگر قدس از صحنه روزگار و جغرافياي هستي است و بيداري اسلامي عليه اين رژيم غاصب و وحشي آغاز شده است.
سعيدي اظهار داشت:منشا اين بيداري اسلامي نيز جمهوري اسلامي ايران است و كشورهاي
استعمارگر از اين بيداري اسلامي به وحشت و هراس افتاده اند و در عراق و افغانستان نيز اشغالگران اين بيداري اسلامي را درك كرده اند.
وی از حزب الله لبنان به عنوان یک گروه پارتیزانی و چریکی مورد بحث آمریکا یاد کرد و گفت: این فرزندان اسلام به رهبری یک روحانی بسیجی در مقابل جنگهای اخیر صهیونیست ها مقابله کرده و در مقابل ارتش پنجم جهان پیروز شدند.
سعیدی افزود: حزب الله بزرگترین خدمت را به جهان اسلام کرد و اگر حزب الله نبود غزه ، لبنان و سپس عراق و بعد ازآن ایران مورد حمله اسرائیل قرار می گرفت.
وی ادامه داد: محصول زایمان جنگ 33روزه اسرائیل، جنینی مرده بود و در جنگ های 22روزه و هفت روزه هم که با هدف کوبیدن غزه و همچنین استقرار گنبد آهنین پدافندی بود راه به جایی نبردند و شکست وقیحانه و قبیحانه را متحمل شدند.

راهپيمايان روز جهاني قدس در پايان با صدور قطعنامه اي با محكوميت جنايانت اسرائيل خواستار خروج اشتغالگران قدس از سرزمينهاي اشغالي فلسطين شدند

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۵:۴۰

29 Dec 2019