۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۷۳۶۶
سردار نقدی در جمع دانشجویان طرح ولایت خواهران کشور در شهرکرد

چرا دانشجویان در مقابل خوراک فکری مسموم در دانشگاه ها سکوت کرده اند؟

اگر یک روز غذای دانشجویان دیر شد اعتصاب و تحصن می کنند اما در مقابل خوراک فکری مسموم که مهمتر است سکوت می کنند!
چرا دانشجویان در مقابل خوراک فکری مسموم در دانشگاه ها سکوت کرده اند؟
به گزارش جهانبین نیوز، سردارنقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین درجمع دانشجویان خواهر طرح ولایت کشوری گفت:چرا دانشجویان در مقابل دیر رسیدن یک وعده غذایی خود در دانشگاه تحصن می کنند ولی در مقابل ورود خوراک فکری مسموم و ارائه ی آن به دانشجویان سکوت کرده اند؟

 سردار نقدی اظهارداشت: با عنایت خداوند متعال دوره ی طرح ولایت برای یکایک دانشجویان حاضر در این طرح و برای همه ی ملت اسلام منشأ خیر و برکت می باشد.

وی یادآور شد: امروز خواسته ی همه ی مسلمین، طلب دولت حق، حاکمیت الهی و ظهور پیشوای عالمیان، امام زمان (عج) است که امکان جنگ با شمشیر و نظامی برای گسترش اسلام وجود ندارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در کشور اذعان داشت: یکی از راه های گسترش اسلام ناب، تبلیغ است که متأسفانه در برابر تبلیغ مسلمین، هزاران دستگاه تبلیغاتی در حال فریب دنیا می باشد و تبلیغات ما را بی اثر می کند.

سردار نقدی تأکید کرد: آنچه که امروز بیش از هرچیز در برقراری حکومت حق و گسترش اسلام در سطح جهان اهمیت دارد، ساختن جامعه ی الگو و تبیین عملی اسلام در این جامعه است؛ چرا که پیامبر اسلام با معرفی تمدن ارزشمند اسلام از طریق برقراری حکومت اسلامی، توانست اسلام را گسترش دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت آنچه که می تواند دلهای مردم جهان را به سمت اسلام بکشاند و زمینه ی ایجاد حکومت جهانی اسلام را فراهم کند، اشاعه ی فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی است که بارها در سخنان مقام معطم رهبری(مدطله العالی) به آن اشاره شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تمدن اسلامی یادآور شد: گسترش تمدن اسلامی باید از دو جنبه ی نرم افزاری و سخت افزاری صورت بپذیرد و هیچ یک از این دو جنبه نمی تواند به تنهایی به گسترش تمدن اسلام کمک کند.

سردار نقدی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های سخت افزاری و مادی کشور مثال زدنی است؛ به گونه ای که امروز رتبه ی ۱۶ علمی دنیا در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: تمدن سخت افزاری به تنهایی عامل خوشبختی انسان امروز نیست؛ بلکه گمشده ی اصلی انسان ها، عدالت و حقیقت است که این همان تمدن نرم افزاری می باشد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در کشور با اشاره به این موضوع که ملت ما در گسترش تمدن نرم افزاری اسلام نتوانسته است خوب عمل کند، تأکید کرد: زندگی اسلامی مبتنی بر حق و عدالت و رو به کمال می تواند دل های مردم جهان را به سمت اسلام و سبک زندگی اسلامی بکشاند.

سردار نقدی بیان داشت: اگرچه امروز مدعیان اقتصاد و صنعت در دنیا شکست خورده اند، اما پیاده نکردن کامل اسلام در جامعه باعث شده است تا از ارائه ی الگوی درست زندگی اسلامی به جهان باز بمانیم.

وی تصریح کرد: رشوه گیری، زیرمیزی، کاغذ بازی و بسیاری از رفتار های غیر اسلامی موجود در جامعه ی امروز ناشی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در کشور یادآور شد: یکی دیگر از عوامل وجود رفتار های غیر اسلامی در کشور، تأثیر از فرهنگ غرب مانند فساد، بی بند و باری، بدحجابی و ... است.

سردار نقدی تأکید کرد: سومین عامل بروز برخی از رفتار های غیر اسلامی در کشور، رفتار، کردار و زندگی برخی از افراد صاحب منصب در کشور می باشد؛ به گونه ای که مروج الگوی فرهنگی نادرست در جامعه شده است.

وی اذعان داشت: چرا دانشجویان در مقابل دیر رسیدن یک وعده غذایی خود در دانشگاه تحصن می کنند ولی در مقابل ورود خوراک فکری مسموم و ارائه ی آن به دانشجویان سکوت کرده اند؟

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در کشور در پایان خاطرنشان کرد: اگر اسلام را از جنبه ی نرم افزاری در جامعه به اجرا بگذاریم اعتقادات افراد جامعه ی ما تثبیت می شود؛ پس باید روند طرح ولایت به گونه ای باشد که هریک از دانشجویان در کلاس های درس خود شمشیر به دست بگیر و با با قلم خود جهاد کند.






ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۲۸

29 Dec 2019