۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۹۰۳۰
فرماندار سامان:

اطلاع رسانی درست و به موقع از جرائم موجود در جامعه می کاهد

سعید صالحی گفت: طبق وظايف ذاتي بايد نيروي انتظامي و دادگستري اطلاع رساني گسترده در زمينه جرائم و آثار منفي آن در جامعه را داشته باشند.
اطلاع رسانی درست و به موقع از جرائم موجود در جامعه می کاهد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، در نشست کميسيون ارتقا امنيت شهرستان سامان که صبح امروز برگزار شد، فرماندار سامان با بيان اينكه در حوزه امنيت اخلاقي دانش آموزان و دانشجويان در شرايط آسيب پذيري قرار دارند گفت: بايد برنامه ريزي ويژه اي براي اقشار پرخطر در حوزه امنيت اخلاقي و اجتماعي داشته باشيم.

سعيد صالحي اظهار داشت: هدف از تشكيل كمسيون امنيت اخلاقي و اجتماعي پيشگيري و شناسايي نقاط ضعف و قوت در حوزه امنيت و اخلاق در جامعه است.

صالحي يكي از نکات اصلي در حوزه امنيت اخلاقي را اطلاع رساني درست و به موقع در خصوص جرائم موجود در جامعه دانست و افزود: طبق وظايف ذاتي بايد نيروي انتظامي و دادگستري اطلاع رساني گسترده در زمينه جرائم و آثار منفي آن در جامعه را داشته باشند.

 فرماندار سامان شبکه هاي ماهواره را پدیده نوظهور اعلام کرد و تصريح کرد: شبکه هاي ماهواره در هر روز يک روش جديد غربي به جوانان ما ياد مي دهند که در تضاد با زندگي ايراني اسلامي است

وی افزود: هر روز يک جرم و جنايت جديدي از طریق شبکه های ماهواره ای را آموزش داده می شود که ما بايد گوش به زنگ باشيم، از اين پديده هاي نو ظهور غافل نشويم و براي بالا بردن امنيت اخلاقي و اجتماعي جامعه فکر و انديشه به روز داشته باشیم.


در این جلسه مقرر گرديد با همکاري دستگاه ها سند کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي تدوين گردد و در اين راستا نقاط ضعف و قوت و راهکار ها، فرصت ها و اقدامات لازم بررسي و در اين سند گنجانده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۲:۲۴

29 Dec 2019