۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۲۰۸۰
سردار سرتيپ سيد مهدي فرحي در بروجن

دستاوردهاي طلايي موجب خشم و غضب دشمنان شده است/در حوزه دفاعي افتخار منطقه هستيم

مشاور ارشد وزير دفاع در جمع مردم بروجن گفت: امروز صنايع دفاعي ما در تمامي حوزه ها با توسعه درون زا، توجه به نيرو و توان داخلي کشور، استفاده از نخبگان داخلي و استفاده از همه زير ساخت ها نرم افزار و سخت افزار موجود کشور بدون وجود حتي يک مستشار خارجي تقريبا توانسته است همه نيازمندي هاي کشور را برطرف نمايد.
دستاوردهاي طلايي موجب خشم و غضب دشمنان شده است/در حوزه دفاعي افتخار منطقه هستيم
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سردار سيد مهدي فرحي ظهر امروز در يادواره شهداي فصل پاييز و زمستان شهرستان بروجن، اظهار داشت: يادواره در واقع حفظ ارزشهاست و ملتي که شهادت براي آنها سعادت است هميشه زنده خواهد بود.

وي با بيان اين که احترام به خانواده شهدا حفظ ارزش و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت است، گفت: شهدا ارزش و افتخار ملي هستند که بزرگترين تجارت را با خدا انجام داده اند.

مدير عامل سابق سازمان هوافضا با بيان اين که فرهنگ شهادت در جاهاي مختلف خود را نشان مي دهد، افرود: انگيزه، يکپارچگي و وحدت جامعه از خروجي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

وي گفت: در عرصه دفاعي همين جواناني که دوران جنگ اسلحه به دست بودند و از ناموس کشور دفاع مي کردند در اين عرصه به نقاط قوت بسياري رسيدندصنايع دفاعي نيازمندي کشور را برطرف کرده است.

مشاور ارشد وزير دفاع با اشاره به اين که زمان شروع انقلاب در عرصه دفاع، حوزه دريايي و هوايي آنچنان توانمند و مجهز نبوديم، گفت: امروز با اقتدار، جديت جوانان و همت نخبگان دستاوردهايي که حاصل شده ستودني است.

فرحي در ادامه ضمن بيان اين که صنايع دفاعي ما همه نيازمندي کشور را برطرف کرده است، تصريح کرد: با توان داخلي کشور و استفاده از تمام زيرساخت ها بدون وجود مستشار خارجي دستاوردهايي طلايي حاصل شده است.

معاون سابق امور صنايع وزارت دفاع افزود: امروز به اعتراف دشمنان بازدارندگي دفاعي که در کشور ايجاد شده يکي از مولفه هاي اصلي بازدارنده کشور در عرصه هاي مختلف است.

وي گفت: امروز صنايع دفاعي ما در تمامي حوزه ها با توسعه درون زا، توجه به نيرو و توان داخلي کشور، استفاده از نخبگان داخلي و استفاده از همه زير ساخت ها نرم افزار و سخت افزار موجود کشور بدون وجود حتي يک مستشار خارجي تقريبا توانسته است همه نيازمندي هاي کشور را برطرف نمايد.

مشاور ارشد وزير دفاع گفت: در عرصه هوا فضاي کشور با ساخت موشک هايي که جزء افتخارات کشور محسوب مي شود توسعه خوبي حاصل شده است.

فرحي يکي از نقاط قوت کشور در عرصه صنعت را صنعت دفاعي بيان کرد و گفت: حضور پر رنگ نيروهاي نخبه ارزشي از ميان خانواده شهدا در مجموعه نيروهاي مسلح باعث شده دستاوردها در اين حوزه بيشتر شود.

معاون سابق امور صنايع وزارت دفاع با بيان اين که در حوزه دفاعي افتخار منطقه هستيم، افزود: بدون وابستگي حتي به يک پيچ خارجي توانستيم پيشرفت هايي حاصل کنيم که باعث خشم و غضب دشمن شده است.

وي با مطرح کردن اين سوال که امروز بايد چه کنيم، گفت: ان شاءالله بتوانيم فرهنگ شهادت طلبي و زنده نگه داشتن ارزشها و کساني که عزت آفريدند را توسعه و اشاعه دهيم.

مشاور ارشد وزير دفاع تاکيد کرد: امروز تهاجم فرهنگي، سياسي، اقتصادي و رواني به صورت منشور چند وجهي متوجه کشور است بايد خودمان را نسبت به مسائل روز آگاه و متنبه کنيم.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۲۱

8 Jan 2020