۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۳۴۰۶۰

ثمرات اعتکاف براي معتکفبن خواندن نماز اول وقت بوده است

ثمرات اعتکاف براي متعکفين خواندان نماز اول وقت، رعايت حجاب و تمديد انرژي براي سال جديد است.
ثمرات اعتکاف براي معتکفبن خواندن نماز اول وقت بوده است
به گزارش جهانبین نیوز ، زهرا عسگري در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه براي اولين بار است که در مراسم اعتکاف شرکت مي کنم، اظهار داشت: از ثمرات مهم مراسم معنوي اعتکاف براي من خواندن نماز اول وقت بوده است، اظهار داشت: دوري از تعلقات دنيوي، انجام واجبات و مستحکم تر شدن اعتقادات و نزديک شدن به خدا از ديگر اثرات اعتکاف براي من بوده است.

وي با بيان اينکه اميدوارم خداوند اين عبادات را از ما که بنده گناهکار هستيم قبول کند، بيان داشت: از خداوند مي خواهم که توفيق به من بدهد که همه ساله در مراسم اعتکاف حضور داشته باشم.


کوثر عسگري در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه براي بار دوم در مراسم اعتکاف شرکت کرده ام، اذعان داشت: زماني که کلمه اعتکاف را مي شونم تنها بخشش گناهان از سوي خداوند مد نطرم قرار مي گيرد.

وي تاکيد کرد: حضورم در سال گذشته در مراسم معنوي اعتکاف باعث بهتر شدن زندگيگ و خواندمن نماز اول وقت بوده که يکي از بهترين ثمرات و فوايد حضور در مراسم اعتکاف شده است.


خسروي يکي ديگر از معتکفين در با اشاره بر اينکه لياقت حضور ۶ ساله را در مراسم معنوي و پرفيض اعتکاف را خداوند به من داده است، بيان داشت: در طي اين چندين سال خداوند خواسته هاي را اجابت کرده است.

وي با بيان اينکه از ثمرات اعتکاف براي من رعايت بيشتر حجاب و از بين بردن اعتقادات غلط و پايبندي به تقوا الهي و مستحکم شدن اعتقادات مهم در زنديگيم بوده است، بيان داشت: اعتکاف حس خوبي به انسان مي دهد و باعث مي شود به خدا نزديک تر شوم .

مرضيه مرادي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه اعتکاف موجب شده که به خدا نزديک از تعلقات مادي و دنيوي دوري کنم، بيان داشت: با دوستان علاوه بر انجام واجبات مراسم معنوي اعتکاف درس هايمان را نيز مرور مي کنيم.


فاطمه عرب يکي ديگر از معتکفين با اشاره بر اينکه براي اولين بار در اين مراسم شرکت کرده ام و اعتکاف فرصتي به وجود امد که حال معنوي خوبي نصيبم شود و با خدا خالصانه ارتباط برقرار کنم، بيان داشت: ثمرات اعتکاف براي من تمديد انرژي براي آغاز سال جديد، ايجاد روحيه بهتر براي زندگي و انگيزه بالا براي انجام کار هاي روز مره است.


کوچکترين معتکف مسجد جامع روستاي سوادجان مليکا پناهي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما را هدف از شرکت در مراسم اعتکاف را گرفتن روزه و انجام واجبات و درک کردن گرسنگان عنوان کرد و بيان داشت: از خدا خواسته ام فرج اقا امام زمان را نزديک و براي سلامتي امام زمان (عج) دعا کردم و از خدا خواستم همه مريض ها را شفا بدهد و هيچ خانه مريض نداشته باشد و مشکلت همه مردم حل شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۵۸

15 Jan 2020