۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۹۱۱۰
عکس نوشته/اسرائيل را بر مي‌چينيم

روز قدس خط قرمزي که با خون‌هاي بر زمين ريخته شهداي جبهه جهاني مقاومت کشيده شده است

روز قدس خط قرمز ملت است. خط قرمزي که با خون‌هاي بر زمين ريخته شهداي جبهه جهاني مقاومت کشيده شده است و هيچ مذاکره‌کننده‌اي را ياراي عبور از آن نيست.
روز قدس خط قرمزي که با خون‌هاي بر زمين ريخته شهداي جبهه جهاني مقاومت کشيده شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار در يادداشتي به قلم رضا احمدي نوشت: در حالي مسلمانان و آزادگان جهان به استقبال روز جهاني قدس مي‌روند که شرايط پيچيده جهان و منطقه اهميت ويژه‌اي به اين روز داده است.

امت اسلام از سويي با تهديدات چندساله در جغرافياي مقاومت دست به گريبان است و گروه‌هاي تکفيري و سلفي با حمايت مستقيم آمريکاي جهان‌خوار، صهيوينيسم جهاني و دست‌نشاندگان استکبار در برخي کشورهاي منطقه به کشتار مردم تنها به جرم حمايت از مقاومت ادامه مي‌دهند.

حمايت رژيم کودک کش از کودک‌کشي حکام مست نفت

جنايات بي‌شرمانه رژيم آل‌سعود در يمن شرايط ويژه‌اي به روز قدس امسال داده است. حکام مست نفت در عربستان سعودي خون هزاران کودک و زن مسلمان يمن را به بهانه‌هاي واهي مي‌ريزند و در اين ميان حمايت واضح اسرائيل خونخوار از اين کشتار بغضي سنگين بر حنجره مسلمانان جهان برجاي گذاشته است.

خائنين حرمين سوار بر هواپيماي ساخت شيطان بزرگ بمب بر سر شيعيان يمن مي‌ريزند و سکوت مدعيان حقوق بشر يک بار ديگر لکه ننگ بر پيشياني تزوير است.
در اين شرايط ملت‌هاي مسلمان جهان و به‌ويژه مردم بصير و هميشه در صحنه ايران در هر شهر و روستايي آماده لبيک گفتن به فرمان خميني بت‌شکن، آن رهبر الهي و انقلابي قرن، هستند.

پژواک فرياد مرگ بر اسرائيل آزادگان جهان گوش شيطان بزرگ را کر کرده

تاريخ معاصر در گذر اين سال‌هاي پرفراز و نشيب بارها به تماشاي فرياد هيهات من‌الذله و الله‌اکبر اين امت نشسته است. امتي که نواي انقلابش مرزها و قاره‌ها را درنورديده است و امروز در پس سال‌ها حماسه و رشادت به گفتمان آزادگان و عدالت‌خواهان جهان بدل گشته است.

امسال نيز يک بار ديگر ملتي پرصلابت با زبان روزه صحنه را خالي نخواهد گذاشت. حاشا که تشنگي روزه داري چله تابستان ملتي حسيني را از فرياد مرگ بر اسرائيل باز بدارد

روز قدسي که شب قدر امت اسلام است

چه احمق است آن دشمني که مي‌انديشد احياي ليله‌القدر ملت ايران از فريضه روز قدس باز خواهد داشت. تبري از صهيون و منافقان صهيون صفت ذکر تبري ملتي است که شب بيست و سوم رمضان را به عشق فرياد مرگ بر اسرائيل صبح مي‌کند.

چقدر ساده است آنکه مي‌انديشد ملت ايران سرگرم اخبار مذاکرات هسته‌اي با ۱+۵ مي‌شود و روز قدس را فراموش مي‌کند.

روز قدس خط قرمز ملت است. خط قرمزي که با خون‌هاي بر زمين ريخته شهداي جبهه جهاني مقاومت کشيده شده است و هيچ مذاکره‌کننده‌اي را ياراي عبور از آن نيست.
 

ANDIMESHK (1)  ANDIMESHK (3)  ANDIMESHK (5)

لينک عضويت در کمپين تلگرام: https://telegram.me/joinchat/BkSn5D6i6tHhyNOt22CpXQ
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۰:۱۹

29 Dec 2019