۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۱۱۸۰
رئيس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري خبر داد

ثبت نام اینترنتی 66 درصد از مردم استان در سرشماری نفوس و مسکن

رئيس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري گفت: سرشماري نفوس و مسکن تا روز ۲۷ مهر ماه سال جاري تمديد شده است. وي گفت: سرشماري حضوري از روز ۲۸ مهر آغاز و تا روز ۲۸ آبان ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.
ثبت نام اینترنتی 66 درصد از مردم استان در سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين دکتر حبيب الله وفايي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرشماري نفوس و مسکن تا روز ۲۷ مهرماه سال جاري تمديد شده است.

وي گفت: سرشماري حضوري از روز ۲۸ مهر آغاز و تا روز ۲۸ آبان ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

رئيس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري بيان کرد: تا صبح روز ۲۴ مهرماه، ۴۳ هزار و ۶ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار و ۵۶۷ نفر از طريق سامانه نفوس و مسکن در اين استان ثبت نام کرده اند.

وي افزود در ثبت نام اينترنتي خانوار تنها بايد به 20 سوال پاسخ دهد اما در ثبت نام حضوري بايستي به 70 سوال پاسخ دهند و اين باعث صرف وقت خواهد شد در سه شب با قي مانده از فرصت اضافه شده به ثبت نام اينترنتي سرشماري نفوس و مسکن جداي از هداياي کشوري در صورت ارسال کد آماري به 50005778 از دويست و پنجاه هزار تومان جايزه استاني نيز به قيد قرعه بهره مند شويد.

وي افزود: البته با ارسال کد خانوار به شماره پيامک 300000نيز در قرعه کشي يک ميليون توماني نيز که براي کل کشور در نظر گرفته شده نيز شرکت نماييد .

وفايي افزود: در حال حاضر اين استان در خصوص ميزان ثبت نام شدگان، رتبه هجدهم را در کشور به خود اختصاص داده است.در حالي که در هفته اول رتبه ششم را کسب نموده بود لذا از هم استاني هاي عزيز انتظار مي رود با شرکت در ثبت نام اينترنتي سرشماري سال 1395 همت نمايند .

وي ادامه داد: هدف گذاري کشوري ثبت نام اينترنتي ۳۵ درصد است که در سطح کشور ۶۵.۹ درصد از اين هدف تحقق پيدا کرده و در سطح استان چهارمحال و بختياري ميزان ۶۶.۱ درصد محقق شده است.

انتهاي پيام1026ج /1020
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۰:۱۶

9 Feb 2020