۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۴۱۵۰
در چهارمحال و بختیاری

برگزاری 6 عنوان برنامه در هفته سلامت توسط معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)

معاون بهداشت و امداد و درمان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری شعار هفته سلامت امسال را "زندگی سالم با نشاط و امید" عنوان و گفت: سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به همین مناسبت 6 برنامه در نظر دارد که با حضور در نماز جمعه آغاز می‌شود.
برگزاری 6 عنوان برنامه در هفته سلامت توسط معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)
سرهنگ البرز للگانی معاون بهداشت و امداد و درمان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، اهمیت به بهداشت را یک امر ضروری و مهم دانست و گفت: رعایت نکات بهداشتی نه تنها سلامت فرد و جامعه را تضمین می کند بلکه موجب سلامت روانی و پویایی جامعه می شود.

وی شعار هفته سلامت امسال را "زندگی سالم با نشاط و امید" عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به همین مناسبت 6 برنامه در نظر دارد که با حضور در نماز جمعه آغاز می‌شود.

للگانی همایش بهداشت روان در ستاد سپاه استان را از دیگر برنامه‌های این معاونت دانست و گفت: همایش بهداشت روان با شعار "زندگی سالم با نشاط و امید" از طریق ویدئو کنفرانس و با سخنرانی دکتر ربیعی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی و عیادت از بیماران اعصاب و روان با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) برگزار می‌شود.

للگانی برگزاری همایش پیاده‌روی در 9 شهرستان استان را آخرین برنامه این معاونت عنوان و گفت: این مراسم پنج‌شنبه به صورت همزمان در همه شهرستان‌ها با ارتقاء سلامت جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۳۲

24 Jan 2020