۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۲۹۵۷۰
رئيس ستاد نماز جمعه شهر فارسان:

ستاد نماز جمعه فارسان مقام برتر کشور را کسب کرد

رئيس ستاد نماز جمعه شهر فارسان گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان توانست مقام برتر ستادهاي نماز جمعه کشور را کسب کند و این افتخاری بزرگ برای این شهرستان است.
ستاد نماز جمعه فارسان مقام برتر کشور را کسب کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي رفتار صميمي و مطالبه‌گري حقوق مردم شهرستان از طريق خطبه‌هاي نماز جمعه و مجالس سخنراني خود و ارتباط نزديک و حضور مداوم در بين مردم، بازاريان، کسبه، مدارس، روستاها و بخش‌هاي مختلف شهرستان و حضور در بين ورزشکاران را از خصوصيات بارز حجت‌الاسلام حسين جمالي زاده امام جمعه اين شهرستان دانست و آن را علت رشد و حضور نمازگزاران از هر قشري در نماز جمعه شهرستان دانست.

وي در پايان ضمن تشکر از کليه اعضاي ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان که باحضور فعال خود زمينه‌ساز کسب اين مقام برتر کشور شده‌اند از فرماندار شهرستان فارسان و فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان و پليس راهور و فرماندهي نيروي مقاومت بسيج شهرستان و حوزه علميه امام صادق (ع) شهرستان و سازمان تبليغات اسلامي و شهردار و شوراي شهر و کليه اداره‌ها و ارگان‌هايي که همواره با ستاد نماز جمعه اين شهرستان همکاري دارند، تشکر و قدرداني کرد.

وي اظهار داشت: ستاد نماز جمعه اين شهرستان از بين جوانان و نوجوانان با استعداد اين شهر عضو فعال مي‌پذيرد و آمادگي هرگونه همکاري با تمام ارگان‌هاي ذي‌ربط در تمامي مراسم و برنامه‌هاي مختلف ملي_مذهبي را دارد.

رئيس ستاد نماز جمعه شهر فارسان گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان توانست مقام برتر ستادهاي نماز جمعه کشور را کسب کند و این افتخاری بزرگ برای این شهرستان است.رئيس ستاد نماز جمعه شهر فارسان گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان توانست مقام برتر ستادهاي نماز جمعه کشور را کسب کند و این افتخاری بزرگ برای این شهرستان است.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۸:۱۳

29 Dec 2019