۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۲۶۵۰۰
کارشناس مسائل مذهبي در گفتگو با کلار؛

شهادت شيخ نمر طاغوت هاي منطقه را مضمحل خواهد کرد/ بيداري اسلامي سرکوب شدني نيست

کارشناس مسائل مذهبي گفت: شهادت شيخ نمر طاغوت هاي منطقه خصوصا آل سعود را که به نيابت از آمريکا و غرب در حال سرکوبي کشورهاي اسلامي است به اضمحلال مي کشاند.
شهادت شيخ نمر طاغوت هاي منطقه را مضمحل خواهد کرد/ بيداري اسلامي سرکوب شدني نيست
به گزارش جهانبین، سيد علي عدناني کارشناس مسائل مذهبي در گفتگو با کلار، ضمن محکوم کردن اعدام شيخ نمر توسط رژيم آل سعود سفاک، اظهار داشت: شهادت مظلومانه آيت ا... شيخ نمر باعث بيداري بيشتر مردم عربستان خصوصا شيعيان و کشورهاي ديگر خواهد شد.

وي افزود: شهادت شيخ نمر نه تنها بيداري اسلامي را سرکوب و کند نخواهد کرد بلکه عميق تر، سريع تر و سطح آن را در سراسر کشورهاي عربي و اسلامي بيشتر خواهد کرد.

اين کارشناس مسائل مذهبي با بيان اين که شهادت شيخ نمر مظلوميت جريان تشيع و اسلام ناب را به همگان ثابت خواهد کرد، افزود: شهادت اين عالم بزرگ افراد بيشتري را به سوي بيداري اسلامي جذب و با خود همراه خواهد کرد.

عدناني گفت: شهادت شيخ نمر طاغوت هاي منطقه خصوصا آل سعود را که به نيابت از آمريکا و غرب در حال سرکوبي کشورهاي اسلامي است به اضمحلال مي کشاند.

اين مدرس دانشگاه آزاد با بيان اين که اعدام شيخ نمر پايه هاي حکومت آل سعود را سست خواهد کرد، افزود: جنايت آل سعود نه تنها باعث استحکام اين کشور نخواهد شد بلکه انحلال و سقوط ديکتاتوري هاي منطقه را به دنبال خواهد داشت.

عدناني با اشاره به اين که بعد از سقوط ديکتاتوريهاي مصر، يمن و تونس نوبت به پايه اصلي ديکتاوري ها کشور عربستان خواهد رسيد، گفت: دامنه اين آتش به عربستان سعودي نفوذ خواهد کرد و باعث از بين رفتن تنها باقيمانده نماينده آمريکا در منطقه مي شود.

اين کارشناس مسائل مذهبي با بيان اين که عربستان در هاله اي از اظطراب قرار دارد، افزود: يمن در دست شيعيان است و باعث مي شود عربستان نتواند در آنجا حرکت سازنده اي انجام بدهد.

وي ادامه داد: شيعيان بحرين با بيداري که توسط شيخ قاسم نصيب آنها شده در مسير انقلاب هستند و منطقه را براي عربستان سعودي نا امن خواهد کرد.

اين مدرس دانشگاه آزاد گفت: در عراق با حکومت شيعيان و سني ها در کنار هم و استقرار يک حکومت دموکراسي زمينه براي نفوذ عربستان سعودي بسيار پايين آمده و نمي تواند کاري از پيش انجام دهد.

وي با اشاره به اين که حتي برخي از شاهزاده هاي عربستان سعودي هم با حرکت هاي آل سعود مخالف هستند و آنها را در حصر خانگي قرار داده اند، گفت: عربستان با اين جنايت ها روز به روز خود را به سوي سقوط و نابودي مي کشاند.

عدناني ضمن بيان اين که متحدين اسرائيل در منطقه يکي پس از ديگري در حال نابودي هستند، تصريح کرد: وقتي متحدين اسرائيل از بين بروند دست غرب در منطقه کوتاه مي شود و باعث بيداري در کشورهاي غربي و اتحاد و انسجام مسلمانان در آن کشورها مي شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۵۸

27 Dec 2019