۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۱۵۴۰
امام جمعه شهر اردل:

13 آبان استواری قدم هاي دانشجويان و دانش آموزان در برابر استکبار است

امام جمعه شهر اردل گفت: 13 آبان، دانشجويان و دانش آموزان با پيروي از رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) جلوي استکبار جهاني ايستاند و دژ شيطان بزرگ را فتح و دست اين جنايتکاران را براي هميشه از ميهن اسلامي قطع کردند.
13 آبان استواری قدم هاي دانشجويان و دانش آموزان در برابر استکبار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در راهپيمايي گراميداشت روز ۱۳ آبان در شهر اردل که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد گفت: آمريکا پشت همه توطئه ها و دسيسه ها عليه انقلاب اسلامي بوده و در تمام دوارن انقلاب درحمايت از رژيم پهلوي نيز نقش اساسي داشته است.

سلمان پور با بيان اينکه ۱۳ آبان استوار شدن قدم هاي دانشجويان، دانش اموزان در برابر استکبار بود افزود: روز تسخير لانه جاسوسي آمريکا، روز ملت ما بود و در اين روز ملت ايران عزت، اقتدار و شکوه خود را به نمايش گذاشت و هيمنه آمريکا را درهم شکست.

وي به نقش جوانان در طول تاريخ انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: جوانان اين مرزوبوم در خلق حماسه ها در تمام دوران انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزايي داشته اند.

امام جمعه شهر اردل بيان کرذ: دشمني استکبار با ملت مسلمان ايران ذاتي است و اين دشمني استمرار دارد و پايان پذير نيست طوري که پيوسته مستکبران، طاغوت ها و آمريکا و صهيونيست در ستيز با انقلاب اسلامي هستند.

وي گفت: در ارتباط ديپلماتيک نيز نبايد از خوي سلطه گيري استکبار غقلت کرد و بدانيم که اينها دشمن و غيرقابل اعتماد هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۵:۰۲

27 Dec 2019