۰
plusresetminus
معاون فرماندار کيار از برگزاري زيارت حضرت رسول اعظم از بعيد همزمان با ديگر نقاط کشور در مساجد و حسينيه هاي شهر ها و روستا هاي شهرستان کيار در روز رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم خبر داد.
"زيارت حضرت رسول اعظم از بعيد" در مساجد و حسينيه هاي شهرها و روستاهاي کيار برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار کيانوش نادري در جلسه ي هماهنگي برگزاري زيارت حضرت رسول از بعيد که با حضور جمعي از مسئولان ادارات و شهرداران شهرهاي ۴گانه شهرستان کيار برگزار شد از حاضران در جلسه خواست اين مراسم روحبخش و معنوي با برنامه ريزي لازم در همه ي شهر ها و روستا هاي شهرستان کيار برگزار شود.

وي در اين رابطه افزود: بر اساس برنامه تنظيم شده هرکدام از مديران ادارات که مسئوليتي در اين راستا بر عهده دارند بايد همه ي توان خود را در برگزاري هرچه بهتر اين زيارت به کار بندند.

در اين جلسه رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از تهيه و توزيع تعداد ۵۰۰جلد زيارت نامه حضرت رسول الله از بعيد در شهرستان کيار خبر داد.

حسيني در ادامه افزود: مراسم قرائت زيارت حضرت رسول اکرم از بعيد همزمان با ديگر شهرها و روستاهاي ايران اسلامي روز پنج شنبه مصادف با سالروز رحلت نبي مکرم اسلام و حضرت امام حسن مجتبي عليه اسلام راس ساعت ۱۰:۳۰ در مساجد و حسينيه هاي شهرها و روستا هاي شهرستان کيار برگزار مي شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۱۷

28 Dec 2019