۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۶۹۶۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

باید در انتخابات مراقب فتنه دشمنان باشیم/ اوضاع در انتخابات با بصیرت رصد شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای شورای نگهبان افرادی سالم، صالح و عادل هستند و طبق قانون به وظیفه خود عمل می‌کنند، اما از برخی سخنان، موضع‌گیری‌ها و جوسازی‌ها بوی فتنه به مشام می‌رسد.
باید در انتخابات مراقب فتنه دشمنان باشیم/ اوضاع در انتخابات با بصیرت رصد شود
به گزارش جهانبین نیوز سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت پیروزی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در مقابله با ورود غیرقانونی تفنگداران آمریکا به آب‌های ایران اظهار کرد: اقتدار، عزت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تفکرات ناب اسلام محمدی است و همه این‌ها به برکت اتبکارات و خلاقیت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی احیا شده و با رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری ادامه یافته است.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی‌های کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی، در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان ایران نشان داده شده‌اند افزود: در این هشت سال کشور تجربه‌های گران‌سنگی اندوخته که همه آن‌ها مرهون خون پاک شهدا و ایثارگران است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایران شکست‌ناپذیری در برابر قدرت‌های بزرگ استکباری را مدیون تفکرات امام خمینی (ره) است افزود: دیگر آن زمان گذشته که با یک عطسه قدرت‌های بزرگ، در دیگر کشورها انقلابی سرنگون می‌شد، امروز به لطف پروردگار شاهد قدرت‌نمایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و تأمین امنیت مرزهای کشور هستیم و این یعنی عزت و سربلندی کشور که همه را مدیون خون پربرکت شهدا و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم.

سردار محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب ایران به یاری امام (ره) و مقام معظم رهبری، از فراز و نشیب‌های مختلفی به سلامت عبور کرده و مردمی که بهمیشه ولی‌نعمت ما بودند همواره پیش‌تر از برخی از خواص بی‌بصیرت در صحنه حاضر شده و حمایت خود از کشور، انقلاب و ولی‌فقیه خود اعلام کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ما باید خود را خدمتگزار و خادم ملتی بدانیم که همواره با ولایت بوده‌اند و این موضوع را نه به زبان که بارها و بارها در عمل و با حضور در صحنه‌های حساس به همه دنیا ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در این استان و برکاتی که به همراه داشت اضافه کرد: از دست‌اندرکاران و همه کسانی که به نحوی در برگزاری باشکوه این کنگره خدمت کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سردار محمدسلیمانی پوشش رسانه‌ای کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری را در سطح استانیT کشوری و فراملی در خور توجه دانست و یادآور شد: جمع‌آوری ۵۰۰ هزار سند از آثار شهدای استان و چاپ 150 عنوان کتاب از برکات بزرگ برگزاری این کنگره بود.

دبیر کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری به ارسال ۷۰۰ مقاله نخبگان دانشگاهی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و شهدای استان اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌هایی از این دست باعث می‌شود نسل جوان با افکار، آرمان‌ها و روحیات شهدا آشنا شوند و در یک کلام شهدا را بهتر بشناسند.

وی با اشاره به دو انتخابات مهم پیش‌رو و حساسیت‌ها در این زمینه ادامه داد: عملکرد هیئت‌های اجرایی در تأیید صلاحیت‌های حداکثری اصلا قابل قبول نبود چون این افراد موارد قانونی و استعلام از اطلاعات، دادستانی، ثبت و نیروی انتظامی را در تائید خود مدنظر قرار نداده و از همین‌رو برخی از افرادی که در این هیئت‌ها تائید شدند شرایط اولیه را هم نداشتند.

سردار محمدسلیمانی اعضای شورای نگهبان را افرادی سالم، صالح و عادل دانست و یادآور شد: این افراد طبق قانون به وظیفه خود عمل می‌کنند، اما در این راستا از برخی سخنان و موضع‌گیری‌ها و جوسازی‌ها بوی فتنه به مشام می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید اوضاع در انتخابات با بصیرت رصد شود و هم مردم و هم مسئولان مراقب باشند در دام دشمن گرفتار نشوند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۹:۵۱

30 Dec 2019