۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۲۳۹۹۰
مسئول فرهنگي سپاه ناحيه اردل:

دشمن امروز با ابزار رسانه به جنگ ملت ايران اسلامي آمد

مسئول فرهنگي سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:دشمناني که نتواسته اند در ميدان جنگ، ملت ما را به زانو در آورند امروز با ابزار رسانه به جنگ ملت ايران و نظام اسلامي آمده اند؛ تا ما را اسيرشيطان و نفس اماره سازند.
دشمن امروز با ابزار رسانه به جنگ ملت ايران اسلامي آمد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيد کريم صالحي مسئول فرهنگي سپاه ناحيه اردل در نشست بصيرتي مردمي که با حضور بيش از ۱۵۰خواهر بسيجي در سالن ورزشي قمربني هاشم عليه السلام شهرکاج برگزار شد اظهار داشت: آسيبها وضربه هايي که شبکه هاي اجتماعي وشبکه هاي ماهواره اي فاسد به جامعه به ما مي زنند از عدد خارج است.

صالحي افزود: دشمناني که نتواسته اند در ميدان جنگ، ملت ما را به زانو در آورند. امروز با ابزار رسانه به جنگ ملت ايران و نظام اسلامي آمده اند؛ تا ما را اسيرشيطان و نفس اماره سازند.

وي، ادامه داد: لهو و لعب و تغيير سبک زندگي و آلوده شدن به سبک زندگي ضد اخلاقي و کاهش روابط اعضاي خانواده، افزايش طلاق، ضربه به توليد ملي و اقتصاد کشور با ترويج مصرف کالاي بيگانه، مصرف گرايي، اسراف و تفرقه ميان اقوام و مذاهب، تنها بخشي از تهديدات شبکه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي ساخته و پرداخته دشمنان است.

مسئول فرهنگي سپاه ناحيه شهرستان اردل با تأکيد بر ضرورت آگاهسازي آحاد جامعه به ويژه بسيجيان در زمينه موضوعات تهديدات شبکه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي، افزايش آگاهي و دانش و بينش عمومي نسبت به آسيب ها و انتقال آنها به مخاطبين را يکي از راهکارهاي مقابله با خسارت هاي ناشي از جنگ نرم و تقويت بنيان خانواده عنوان کرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۸:۳۰

28 Dec 2019