۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۳۲۹۹۰
فعال حوزه روابط بين الملل:

رها کردن تنگه ها و گردنه هاي حساس انقلاب به شوق غنيمت است/غنيمتي که آن را دستاورد تلقي ميکنيم دست جوان ايراني را بسته

برخلاف روح پاکیزه فطرت عدالت طلب، آزادیخواه، مستقل ملت ایران افراد گروههایی در سالهای حیات نهال نوپای انقلاب پیدا شدند که بقا روحیات خود را در گرو دوستی با آمریکا و ایجاد فضای اختلاف وبی عدالت جلوه دادن جامعه و تقابل مردم با نظام وبی اعتمادی مردم به مسئولین دیدند.
رها کردن تنگه ها و گردنه هاي حساس انقلاب به شوق غنيمت است/غنيمتي که آن را دستاورد تلقي ميکنيم دست جوان ايراني را بسته
به گزارش جهانبین نیوز، روح الله مولوي کارشناس روابط بين الملل در گفتگو با منطقه آزاد در اولین روز از دهه مبارک فجر ضمن تبریک این ایام به تمام استکبار ستیزان بویژه جامعه دانشجویی کشور به تبیین و واکاوی اقدام اخير دولتمردان آمريکا مبني بر منع ورود ايرانيان پرداخت و گفت: امت پيامبر که برخلاف فرمايشات و نصايح نبي اکرم«ص»به دموکراسي سقيفه روي آوردند ۲۵سال سختي و رنج کشيدند.حکمت بالغه خدا براين نبود که در رنجش علي عليه السلام آب خوش از گلوي امت پايين رود.امت ۲۵سال بلکه ۱۴ قرن زجر کشيدندوتيغ بي ولايتي مدام چشم وگلويشان را اذيت کرد.


وي در ادامه افزود: واضح تر بگويم و جان کلام را، برخلاف روح پاکيزه فطرت عدالت طلب، آزاديخواه، مستقل ملت ايران افراد گروههايي در سالهاي حيات نهال نوپاي انقلاب پيدا شدند که بقا روحيات خود را در گرو دوستي با آمريکا و ايجاد فضاي اختلاف وبي عدالت جلوه دادن جامعه و تقابل مردم با نظام وبي اعتمادي مردم به مسئولين ديدند. فشار اقتصادي، وضعيت نا سالم معيشتي، سکون فضاي فکري جوانان و بي توجهي به مسائل فرهنگي خصوصا دغدغه هاي فرهنگي رهبر فرزانه انقلاب، تشويش اذهان عمومي، رکود علمي کشور از جمله عملکردهاي اين گروه ها و افراد بوده است. افرادي که صدايشان صداي رسانه هاي بيگانه و حنجرشان خنجر غرب بوده و هست. روشنگران و جوانان انقلابي را کنار زده و تکيه به وعده وعيدهاي پوشالي دشمن کرده اند.


کارشناس روابط بين الملل در ادامه به فرمايش امام راحل(ره) اشاره کرد و ابراز داشت: کساني که حضرت امام خميني «ره»در مورد آنها فرمود: آنها اسلام و ولايت فقيه را فاجعه مي دانند.
مگر امروز نيز برخي با قلم آنها به جنگ با ولايت فقيه نمي روند، مگر در محاکمه کردن فاسدان خلأ ايجاد نمي کنند. مگر تفکر بسيجي و ايثار و شهادت را تخريب نمي کنند؟ مگر خواص ما چشم بر روي واقعيتها نبسته اند؟ مگر غيرت خود را از دست نداده اند؟
متأسفانه چنين شده است و اميد مردم مستضعف وستم ديده ما را به يأس ونااميدي بدل کرده اند.
از پيشرفت علمي و فرهنگي خبري نيست اخبار، اخبار اختلاس و مفسدان وبدهکاران ميلياردي است.خبر از جاسوساني است که به اسم سفير در مملکتمان جا خوش کرده اند؟


مولوي تصريح کرد: در نظام بانکي ايهام وجود دارد و شفاف سازي لازم است و نه اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان. سخن از سرکوب تفکر انقلابي است و نه تفکر تکيه بر دستان جوانان وطن. تفکر سنگ اندازي است نه برداشتن سنگ از پيش پاي مردم. سخن از رخنه هاست و چشم ها را بر روي نفوذ دشمن بستن. رها کردن تنگه ها و گردنه هاي حساس انقلاب به شوق غنيمت است. غنيمتي که آنرا دستاورد تلقي ميکنيم دستاوردهايي که دست جوان ايراني را بسته ست.


کارشناس حوزه روابط بين الملل در پايان گفت: آيا زمان آن نرسيده است که به خود بياييم؟به مردم و جوانان پرتوان خود تکيه کنيم؟بدعهدي هاراببينيم و عبرت بگيريم؟معيشت مردم را دغدغه فکري خوددانسته ونه سياسي کردن جامعه براي منافع شخصي؟
مسئولين را دعوت ميکنم به مرور وصيت نامه امام راحل تا ذخاير واقعي انقلاب را بشناسند و . . .
دل به کشوري بسته ايم که جامعه ومسئولين و مردمش گرفتار شديدترين مشکلات اقتصادي و اخلاقي و فرهنگي است که بيايند و مشکلات ما را حل کنند آن هم از روي دلسوزي؟و مردم را مجبور به شکر گزاري خداوند براي چنين نعمتي کنيم . . .

هيهات هيهات

امام خامنه‌اي:
کساني که دم از مذاکره‌ي با آمريکا مي‌زنند، يا از الفباي سياست چيزي نمي‌دانند، يا الفباي غيرت را بلد نيستند‼️
۱۳۸۱/۰۳/۰۱

باور کنيد آمريکا هيچ خبري نيست.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۵:۰۸

29 Dec 2019