۶
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۱۳۷۲۰
یادداشت:

تقسیم بندی دولت از یارانه بگیران و انصراف دهندگان

تلیغات گسترده برای انصراف مردم از یارانه باعث رسمیت دادن به طبقه بندی مردم و ایجاد شکاف طبقاتی بیشتر می شود.
تقسیم بندی دولت از یارانه بگیران و انصراف دهندگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مدتی است که دولت یازدهم اقدام به تبلیغات گسترده برای انصراف مردم از دریافت یارانه ها در رسانه های مختلف از جمله صداوسیما کرده که همگی این تبلیغات بر یک محور قرار دارند و آن تقسیم بندی مردم به دو گروه آسیب پذیر(کسی که آسیب را با آغوش باز می پذیرد نه مستضعف)و مسئولیت پذیر است.
گروه های مسئولیت پذیر در نهایت فداکاری حق خود را به دولت می دهند و دولت هم آن را به قشر بد بخت و بیچاره ای که نان برای خوردن ندارند می دهد.
این نحوه از تبلیغات باعث رسمیت دادن به طبقه بندی مردم و ایجاد شکاف طبقاتی بیشتر می شود.
یارانه در حقیقت حق مردم مسلمان از بیت المال مسلمین است نه صدقه ای که دولت به مردم می دهد، پس چرا افرادی که میخواهند حق خود را دریافت کنند اینچنین تحقیر می شوند؟؟
این سیاست غلط هم در ادامه ی همان طرح قبلی سبدکالاست که در آن دولت این سبد را به عده ای خاص داد تا به این ترتیب آن ها را آسیب پذیر معرفی کند.

اگر دولت قرار است مردم را تشویق به انصراف از دریافت یارانه کند بهتر است با عنوان«اهدای یارانه به دولت» این کار را انجام دهد نه «کمک به اقشار آسیب پذیر»...

اگر به جای یارانه(یاری دهنده مردم ضعیف) این مبلغ تحت عنوان حق مردم از بیت المال به مردم داده می شد مشکلات کمتری به وجود می آمد و مردم مضحکه ی دولت نمی شدند و چهره ی مناسب تری از مردم ایران در جهان ارائه می شد.

یادداشت:رضا طهماسبی قرابی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۸:۱۳

28 Dec 2019