۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۱۷۳۰
فرماندار بروجن خبر داد:

حدود ۵۷ درصد مزارع بروجن ازطريق سيستم آبياري نوين آبياري مي شوند/ نصب كنتورهاي هوشمند بر روي چاه هاي آب كشاورزي

فرماندار بروجن با بيان اين که هم اكنون حدود ۵۷ درصد مزارع اين شهرستان ازطريق سيستم آبياري نوين آبياري مي شوند گفت: بايد به سمتي پيش برويم تا از طريق اين سيستم بيشترين استفاده را در جهت بهره وري محصولات كشاورزي داشته باشيم.
حدود ۵۷ درصد مزارع بروجن ازطريق سيستم آبياري نوين آبياري مي شوند/ نصب كنتورهاي هوشمند بر روي چاه هاي آب كشاورزي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مديركل آب منطقه اي چهارمحال و بختياري در نشست شوراي حفاظت از منابع آب شهرستان بروجن از نصب كنتورهاي هوشمند بر روي چاه هاي آب كشاورزي خبر داد.

حسين صمدي افزود: با توجه به خشكسالي هاي اخير و لزوم مديريت منابع آب موجود و با توجه به برداشت هاي غيرقانوني و حفر چاه هاي غيرمجاز توسط برخي متخلفين و سودجويان از چاه ها و نياز به مديريت وضع موجود، هوشمندسازي بحث نظارت و كنترل بهره برداري از چاه ها در دستور كار قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد با نصب اين كنتورها هم جلوي متخلفين گرفته خواهد شد و هم توازن بين منابع آبي موجود و آبخوار دشت ها و مراتع برقرار مي شود.

فرماندار شهرستان بروجن نيز در اين نشست بر لزوم تقسيم عادلانه آب از ذخاير آبي شهرستان تأكيد كرد.

سيد سيف الله فياضي گفت: با توجه به اينكه شهرستان بروجن در پيشاني خشكسالي استان واقع است هم اكنون حدود ۵۷ درصد مزارع ازطريق سيستم آبياري نوين آبياري مي شوند و بايد به سمتي پيش برويم تا از طريق اين سيستم بيشترين استفاده را در جهت بهره وري محصولات كشاورزي داشته باشيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۸:۰۷

28 Dec 2019