۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۱۲۷۰
امام جمعه شهر اردل:

مناطق محروم اردل نيازمند توجه بيشتر مسئولين است

امام جمعه شهر اردل گفت:برخي از مناطق محروم شهرستان اردل از کمترين امکانات برخوردار هستند لذا لازم است مسئولين استاني و شهرستاني به اين مناطق توجه بيشتري کنند.
مناطق محروم اردل نيازمند توجه بيشتر مسئولين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:هرکسي اهل تقوا باشد و از خداي سبحان حساب ببرد خداوند براي هر غصه اش فرجي و براي هر گرفتاري راهگشايي را مقدر مي‌کند.
سلمان پور با بيان اينکه راه جداشدن ازگرفتاري ها تقواي الهي است، افزود: اميرالمومنين در رابطه با تقواي الهي مي‌فرمايد هرکسي رابطه اش را با خدا درست کند و اگر کسي خودش را نزد خداوند آبرودار کند خدا با او رابطه درستي برقرار مي کند و برايش راهگشايي مي کند.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به محروم بودن برخي از مناطق شهرستان اردل گفت: شهرستان اردل يکي از شهرستان هاي استان چهار محال و بختياري که به رغم برخي اقدامات صورت گرفته همچنان از برخي از محروميت ها رنج مي برد.

سلمان پور با بيان اينکه برخي از مناطق محروم شهرستان اردل از کمترين امکانات برخوردار هستند لذا لازم است مسئولين استاني و شهرستاني به مناطق محروم توجه بيشتري کنند اظهار کرد: هرچند مسئولين شهرستان اردل با حضور مستمر در مناطق محروم مشکلات و محروميت هاي اين بخش را شناخته و نسبت به رفع آن ها در حد بضاعت خويش اقدام مي کنند اما توسعه اين فعاليت ها به مساعدت و همراهي مسئولين استاني نياز دارد.

وي مردمي بودن مسئولان، خدمت رساني بي منت و حذف فاصله ميان مردم و دولتمردان، توجه به مساجد و ترويج فرهنگ نماز و حجاب در جامعه را از ديگر دستاوردهاي معنوي انقلاب اسلامي بر شمرد و بر حفظ و حراست از اين دستاوردها تاکيد کرد.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد:مسئولين بايد در جهت عدالت محوري و پيشرفت متوازن جاي جاي استان بکوشند، پس بايد آنها به مناطقي که کمتر اباداني داشته و يا محروم باقي مانده است بيشتر توجه داشته باشند.
انتهای پیام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۱۶

27 Dec 2019