۰
plusresetminus
دبیر همایش امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ها و راهکارهای اجرای آن گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ها و راهکارهای اجرای آن در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در روز 14 تیرماه و با هدف ارائه مبانی دینی و ولایی درخصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بسط و گسترش آن در سطح سپاه و همچنین تبیین فعالیت خودجوش کارکنان مومن و انقلابی در حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ها و راهکارهای اجرای آن در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)
علی قربانی دبیر همایش امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ها و راهکارهای اجرای آن در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اهداف برگزاری این همایش را ارائه مبانی دینی و ولایی درخصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بسط و گسترش آن در سطح سپاه و همچنین تبیین فعالیت خودجوش کارکنان مومن و انقلابی در حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر عنوان و اظهار کرد: این همایش در چهاردهم تیرماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفت محور و موضوع علمی برای ارائه مقالات مشخص شده است که شامل نقش فرماندهان و مدیران در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نقش امر به معروف و نهی از منکر در ایجاد عدالت اجتماعی و اداری در سپاه استان، تبیین مبانی دینی و ولایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، زمینه‌ها و راهکارهای اجرای، بسط و گسترش آن، نقش امر به معروف و نهی از منکر از منظر روایات و احادیث، راه‌های جلوگیری از ارتکاب و عادی شدن منکرات، بررسی موانع پذیرش امر به معروف و نهی از منکر، بررسی نقش روحانیون و چگونگی نقش‌آفرینی تحول‌آفرین در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

قربانی در ادامه بیان داشت: بیش از ۶۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که ۴۵ مقاله به همایش راه یافتند و این درحالی است که مقالاتی نیز با موضوع مشترک و نزدیک به موضوع همایش به دبیرخانه ارسال شده که این مقالات یک قسمت از موضوعات ارائه شده را در بر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه از ۶ مقاله برتر در روز همایش تجلیل و خلاصه آن‌ها در همایش عنوان می‌شود افزود: از این تعداد چهار مقاله در موضوعات اصلی همایش و دو مقاله هم در موضوعات نزدیک به محورهای همایش هستند.

دبیر همایش امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ها و راهکارهای اجرای آن در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) برگزاری این همایش را برای دومین بار در استان عنوان و تاکید کرد: استقبال از همایش امسال بسیار خوب بوده و آثار ارسالی امسال سه برابر سال گذشته شده و همچنین به اذعان کمیته داوری کیفیت مقالات ارسال شده نسبت به سال گذشته بسیار بالا است.

قربانی خاطرنشان کرد: مقالات ارسالی در سه قالب شامل کارمندان سپاه، بسیجیان و سربازان وظیفه هستند و سطح تحصیلات اکثر افرادی که مقاله ارائه دادند کارشناسی به بالا بوده و بیشتر این افراد تحصیلات کارشناسی ارشد و دانشجویان این مقطع هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۰:۲۵

29 Dec 2019