۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۳۸۲۰۰
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

هدف امريکا فشار اقتصادي بر ايران است تا باعث نارضايتي شود

امام جمعه کوهرنگ گفت: تلاش امريکا اين است که فشار بيشتر اقتصادي بر ايران وارد نمايد و باعث نارضايتي شود و اگر هم از برجام خارج شد کمترين خسارت و زيان را براي امريکا به دنبال داشته باشد.
هدف امريکا فشار اقتصادي بر ايران است تا باعث نارضايتي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه ششم بهمن 96 چلگرد گفت: اين ايام مصادف با درخواست امام راحل است، که امام خميني (ره) براي ورود به کشور و قرار گرفتن در بين مردم انقلابي با ممانعت دولت بختيار و بسته اعلام نمودن فرودگاهها با ممانعت مواجع شد.

وي گفت: دليل اصرار امام که هرچه سريعتر در اين کشور حضور پيدا کند اين بود که حکومت قصد کنترل انقلاب و ايجاد کودتاه داشت و حفظ تشکيلات و پايگاههاي حامي رژيم با شکل مجلس نمايندگان و وزراي دولت بود ولي تصميم قاطع امام براي ورود به کشور براي از بين بردن اين توطئه و درخواست منحل نمودن و کنار رفتن نمايندگان مجلس و دولت غير قانوني بختيار و اعلام حکومت اسلامي بود.
 
حجت الاسلام سعيد حسين پور با اشاره به اينکه با فشار امام و درخواست مردم، رژيم تحت فشار قرار گرفتن و حکومت سرانجام فرودگاه بازگشايي شد، گفت: امام روح الله بلافاصله به ايران آمدند و از آنجا به بهشت زهرا و اعلام حکومت اسلامي نمودند، امام با سخنان قاطع بر دهان دولت بختيار زد و با تصميم امام، تمام توطئه هاي رژيم و دولت آمريکا نقش بر آب شد.
 
خطيب نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به 11 بهمن سالروز شهادت دخت نبي مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ، ضمن تسليت اين ايام گفت: شايسته است حداقل يک شب قبل از شهادت ، يک شب بعد از شهادت و شب شهادت مجلس عزاداري داشته باشيم و رعايت روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را داشته باشيم و حرمت نگه بداريم.
 
امام جمعه کوهرنگ در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به اينکه دو سالگي برجام اين معاهده بين المللي در پيش هست، بيان داشت: نظام اسلامي ايران به کليه تعهدات خود در اين معاهده به اذعان خود سازمان بين المللي انرژي اتمي و بازرسين عمل کرده است ولي طرفهاي مقابل به تعهدات خودشان عمل نکرده اند.
 
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ افزود: اين مسائل هم بد عهدي و خصومت امريکايي ها را آشکار کرد که آنها دشمن ملت ايران و عهد شکن هستند و هم مقاصد شوم ديگري را دنبال مي کنند که تا آنجايي که ممکن است ايران کمترين بهره برداري را از منافع برجام نبرد که به اين منظور دولت امريکا به دنبال باج خواهي و خريد زمان است.

حجت الاسلام سعيد حسين پور بيان داشت: دشمن اهداف دارد که اولا اگر بتواند ديگران را با خود همراه کند و تا آنجايي که مي تواند از کشورهاي مرتجع عرب مثل عربستان، امارات و ديگر کشورها امتياز بگيرد و از منابع نفتي آنها بهره کافي را ببرد و دوم اينکه فشار بيشتر اقتصادي بر ايران وارد نمايد و باعث نارضايتي شود.

وي گفت: امريکا درصدد هست که اگر هم از برجام خارج شد کمترين خسارت و زيان را برايش به دنبال داشته باشد.

حسين پور افزود: براي جمهوري اسلامي ايران، خروج هر کدام از طرفين مذاکره باعث از بين رفتن کل معاهده خواهد شد و عملا ديگر قابل اجرا و ادامه نخواهد بود.
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۹:۴۵

29 Dec 2019