۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۴۲۴۰
ملی پوشان به میهن بازگشتند

رنجر کماندوکاران لردگاني افتخار آفريدند+ تصاوير

تيم ملي رنجر کماندو ايران مدال‌هاي جهاني صلح و دوستي از کشور تفليس گرجستان را فتح کردند.
رنجر کماندوکاران لردگاني افتخار آفريدند+ تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، تيم ملي رنجر کماندو ايران با سرمربيگري استاد محسن عاليوند، مربيگري استاد محسن مظفري بابادي و با کاپيتاني آقاي سعيد قدميانفر توانست در دو بخش آزاد و نيمه آزاد و سوپر فايت حرفه اي نائب قهرمان مسابقات جهاني ۲۰۱۷ تفليس گرجستان شود.

 در اين رقابت ها 30 تيم از کشورهاي ترکيه، گرجستان، ارمنستان، آذربايجان، عراق، افغانستان، ترکمنستان و دو تيم از ايران، جمعه يکم ارديبهشت ماه 96 به مدت سه روز در کشور گرجستان شرکت نمودند که تيم گرجستان قهرمان تيمي و تيم ملي رنجر کماندو که در غالب تيم ملي جمهوري اسلامي ايران در اين دوره از مسابقات شرکت نمود توانستند به مقام نائب قهرمان اين دوره از مسابقات دست پيدا کند.

 ورزشکاران ايران در اين دوره از مسابقات توانستند به ۱۵ نشان طلا، ۱۳نقره ويک برنز دست بيابند‌ و نائب قهرماني جهاني اين دوره از مسابقات را نصيب اين مرز و بوم کنند.

گفتني است، تيم کماندوي ايران با شرکت 29 نفر در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اين دوره از مسابقات حضور داشتند و از شهرستان لردگان آقايان جمال موسوي و حامد جهاني با کسب مدال طلا و سعيد قدميانفر به عنوان کاپيتان تيم ملي ايران مدال نقره را به خود اختصاص دادند.















 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۳۹

30 Dec 2019