۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۸۶۷۰
در چهارمحال و بختیاری:

۷ حلقه چاه جديد جهت تأمين آب شرب در دست حفر و تجهيز است

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري گفت: امسال در راستاي تأمين آب شرب در شهرهاي شهرکرد، بروجن، نقنه، سفيددشت و آلوني 7 حلقه چاه جديد حفر وتجهيز مي‌شود.
۷ حلقه چاه جديد جهت تأمين آب شرب در دست حفر و تجهيز است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قدرت‌الله بيگلري مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري اظهار کرد: شهرهاي بروجن، سفيددشت، فرادنبه در شهرستان بروجن، شهر کاج در شهرستان اردل، سرخون و سردشت در شهرستان لردگان با کمبود شديد آب مواجه هستند که تلاش مي‌شود قبل از تابستان امسال با جايگزينی منابع و حفر و تجهيز چاه‌هاي جديد مشکل کمبود آب در اين مناطق بر طرف گردد.

وي با اشاره به اجراي خطوط انتقال آب و فاضلاب در ناحيه غرب شهرکرد افزود: خطوط انتقال آب در ناحيه غرب شهرکرد مجموعا ۶۰ کيلومتر بوده که تاکنون ۱۰ کيلومتر خطوط انتقال آب اجرا و از ۵۰ کيلومتر خطوط فاضلاب مربوط به شبکه داخلي تاکنون ۲۰ کيلومتر آن تکميل شده است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري بيان کرد: امسال ۱۵ کيلومتر خطوط انتقال آب و فاضلاب در سال جاري در غرب شهرکرد اجرا مي‌شود.

بيگلري خاطرنشان کرد: در راستاي تکميل پروژه خطوط انتقال آب و فاضلاب در ناحيه غرب شهرکرد تاکنون بيش از ۳۰ کيلومتر خط انتقال و شبکه جمع‌آوري فاضلاب اجرا شده است و۰ ۵ ميليارد ريال هزينه شده است.

وي با بيان اينکه سال گذشته بيش از۱۰۰ کيلومتر اصلاح شبکه‌هاي آب در استان انجام شده است، گفت: سال گذشته ۹۰ درصد خطوط انتقال آب مسکن مهر در شهرک منظريه شهرکرد انجام شد و ۱۰ درصد باقي مانده مربوط به بخش‌هايي است که در اين منطقه هنوز ساخت و ساز آن تکميل نشده است و شرکت آب و فاضلاب استان ازجمله دستگاه‌هائي است که تعهدات اجراي شبکه آب و فاضلاب را در مسکن مهر بخوبي انجام داده است.

بيگلري ميزان سرانه‌ مصرف آب شرب خانگي در استان به صورت شبانه‌روزي را ۱۹۰ ليتر اعلام و تصريح کرد: شرکت و آب و فاضلاب استان در تلاش است با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و اطلاع‌رساني اين ميزان مصرف را به کمتر از ۱۵۰ ليتر کاهش دهد.

وي گفت: امسال نيز در ادامه دوره خشکسالي برخي از مناطق استان با کاهش شديد آب سفره‌هاي زيرزميني روبروست و شهرستان بروجن بيش از مناطق ديگر استان از وضعيت بي‌آبي رنج مي‌برد لذا از مردم عزيز درخواست داريم در مصرف آب مديريت داشته باشند و از مصرف آب براي امور غيرضروري خودادري کنند تا انشاءالله تابستان امسال را با کمترين مشکل سپري کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۳:۵۳

26 Dec 2019