۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۳۶۶۸۰
صبح امروز

400 دانش آموز بروجني عازم کربلاي ايران شدند

فرمانده سپاه بروجن از اعزام کاروان دانش آموزي راهيان نور اين شهرستان به مناطق جنگي جنوب کشور "کربلاي ايران" خبر داد.
400 دانش آموز بروجني عازم کربلاي ايران شدند
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه شهرستان بروجن در حاشيه آئين بدرقه اين کاروان به خبرنگار کلار، گفت: کاروان دانش آموزي راهيان نور متشکل از ۴۰۰ دانش آموز پسر با هشت دستگاه اتوبوس به اين سفر معنوي اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار علي کيهاني با بيان اين که اين کاروان در يک سفر سه روزه از اروند، شلمچه، هويزه و بحرخيم ديدن مي کنند، گفت: برنامه ريزي، نظارت دقيق، رعايت کليه نکات ايمني براي کاروان راهيان نور انجام گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن اضافه کرد: معراج شهدا، شرکت در رزمايش شب و چندين برنامه ديگر نيز براي زائران در اين سفر پيش بيني شده است.

کيهاني گفت: از لحاظ ايمني و امنيتي کليه تمهيدات انديشيده شده و اکيپ پزشکي، آمبولانس، اکيپ امداد و تدارکارت اين کاروان را همراهي مي کنند.

وي هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق جنگي را زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طلبي و انتقال آن به نسل جوان عنوان کرد و گفت: راهيان نور و حضور جوانان و دانش آموزان در مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس بيش از گذشته دانش‌آموزان را با فرهنگ ايثار و شهادت و سيره شهدا آشنا مي‌کند.

کيهاني تصريح کرد: شناخت فرهنگ دفاع مقدس و پي بردن به رشادت‌ها و از خود گذشتگي‌هاي رزمندگان در هشت سال جنگ تحميلي بزرگترين عامل مصونيت جوانان در برابر تهاجم فرهنگي به شمار مي‌آيد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۲۲

29 Dec 2019