۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۷۸۵۰
عضو کمسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی:

ذوق زدگی دشمنان از اغتشاشات نشان از دست های پشت پرده دارد / شبکه من و تو اعلام نکرد از کجا تماس گرفته است/ با شبکه های خارجی مصاحبه نمی کنم

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و عضو کمسیون امنیت ملی گفت: ذوق زدگی آمریکا، حمایت های اسرائیل و شادی عربستان و هم پیمانانشان نشان می دهد این برنامه یک برنامه از پیش تعیین شده و منسجم بوده و بعضی از دلخوری مردم سوءاستفاده کرده و سوار این موج شدند.
ذوق زدگی دشمنان از اغتشاشات نشان از دست های پشت پرده دارد / شبکه من و تو اعلام نکرد از کجا تماس گرفته است/ با شبکه های خارجی مصاحبه نمی کنم
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و عضو کمسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جهانبین نیوز، درخصوص اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: اینکه معتقد باشیم هیچ گونه مشکلات اقتصادی برای مردم وجود ندارد حرف درستی نیست.

وی به اعتراضات برخی مردم مقابل بهارستان در روز ارائه لایحه بودجه 97 توسط رئیس جمهور به مجلس اشاره و تاکید کرد: روزی که رئیس جمهور لایحه بودجه را به مجلس ارائه داد افرادی در جلوی مجلس تجمع کرده و مشکلی هم پیش نیامد و به هیچ کسی آسیبی نرسید، هیچ اموالی هم خسارت ندید این یک تجمع بود که کسی هم معترض به آن نشد، این گونه اعتراضات مشکلی ندارد و هیچ اشکالی به آن وارد نیست این یک شیوه اعتراض آرام و منطقی است.

اعتراض حق مردم است

نوریان با بیان اینکه اعتراض حق مردم بوده و کسی با اعتراضات و انتقاد از دولت مخالفت نمی‌کند؛ بیان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم وجود دارد و قابل انکار نیست، ولی شیوه بیان اعتراضات که در چند روز گذشته شاهد آن  هستیم جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارد که دست هایی پشت پرده بوده و این اتفاقات از خارج از کشور هدایت می‌شود.

ذوق زدگی دشمنان از اغتشاشات، نشان از دست‌های پشت پرده است

وی به خوشحالی مستکبران از این اغتشاشات اشاره و تصریح کرد: ذوق زدگی آمریکا و حمایت های اسرائیل و شادی عربستان و هم پیمانانشان نشان می دهد این برنامه یک برنامه از پیش تعیین شده و منسجم بوده که بعضی از دلخوری مردم سوءاستفاده کرده و سوار این موج شدند.

عضو کمسیون امنیت ملی اعتراض و انتقاد از دولت را امری عادی دانست و افزود: بایستی هر اعتراض و نقدی نتایج روشنی داشته باشد و نباید نقد مغرضانه بوده و با اهداف مغایرت داشته باشد، اعتراضایت باید به شکلی باشد که نتایج و آثار مثبتی به بار بیاورد.

نوریان با بیان اینکه شیوه بیان اعتراضات بسیار مهم است، گفت: بیان دیدگاه های عمومی مردم  به شکلی که مخل آسایش مردم و تعرض به اموال عمومی و نوامیس مردم باشد پسندیده نیست و برای هیچ کسی قابل قبول نخواهد بود، این بخش از ماجرا مهندسی است که از خارج هدایت شده و باید برخورد قاتع و جدی صورت بگیرد.

حل مشکلات اقتصادی بستگی به نحوه تصویب بودجه ۹۷ دارد

وی حل مشکلات اقتصادی را در نحوه تصویب بودجه  97 دانست و گفت: باید همت کرده و همدل بادولت و مجلس مشکلات اقتصادی کشور را حل کینم.

نوریان با بیان اینکه مردم در بسیاری از موضوعات معیشتی دچار مشکل و نارسایی هستند و این امر  قابل انکار نیست؛ تاکید کرد: مساله اشتغال و بیکاری خصوصا بیکاری جوانان تحصیل کرده موضوع کلیدی کشور شده است و باید با روحیه جهادی و همبستگی ملت و دولت و همکاری قوا مشکلات مرتفع شوند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر عده ای بخواهند در این میان با کج سلیقه ای تصویه حساب سیاسی کنند از هر طرفی قابل قبول نیست و در عرصه فعلی همه جناح ها باید برای رفع این مشکل کلان کشور همت کنند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع دیگر دعوای سیاسی و انتخاباتی نیست، افزود: مسائل کلیدی کشور باید حل شود و در لایحه 97 بسیاری از این مشکلات مطرح شده اما مساله مهم تر این است که برخی مسائل زمان بر بوده و نیازمند وقت بیشتری است، بودجه ای که برای لایحه97 برای رفع مشکلات اشتغال و بیکاری در نظر گرفته شده است مطلوب بوده، اما رفع کننده همه مشکلات نیست باید مستمر باشد و به برای مردم خوبی ترسیم شود.

من و تو اعلام نکرد از کجا تماس گرفته/ با شبکه‌های خارجی مصاحبه نمی‌کنم

نوریان در خصوص مصاحبه با شبکه ماهواره ای من و تو گفت: این روزها تماس های مکرری گرفته می شود ما هم درگیر بررسی مسائل بودجه ای هستیم دیروز با من تماس گرفتند اما اعلام نکردند از کجا تماس گرفتند.

وی با بیان اینکه البته در این مصاحبه هم با صراحت و شفاف گفتم بیان اعتراضات مردم حق‌شان است، یادآور شد: اینکه عده ای بخواهند سوار این موج شوند و از این موج برای تضعیف دولت و زیر سوال بردن ارزش‌های انقلابی حرکت کنند این بخش از کار توطئه ای است که دوباره طراحی شده است.

نوریان ادامه داد: در این گفت وگو تاکید کردم برخی برنامه ریزی ها برای بهم ریختگی و ایجاد ناامنی، آشوب و اختلاف میان مردم، دولت و حکومت صورت گرفته و بنابراین اطمینان دارم با هوشیاری ملت ایران و تسلط و اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی و تفاوتی که بین مردم و بیان خواسته های به حقشان با تلاش های ساختارشکنانه وجود دارد حتما این دسیسه به فضل پروردگار هم مثل توطئه های قبلی ناکام خواهند ماند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر می دانستید از شکبه من و تو تماس گرفتند بازهم جواب می دادید؛ گفت: اصولا من با شبکه های خارجی مصاحبه نمی کنم، در مصاحبه روز گذشته نیز بین مصاحبه پرسیدم از کجا تماس گرفتید که آن ها هم گفتند شبکه من و تو از لندن، اما من پیامی را که باید می دادم به آن‌ها رساندم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۲۵

1 Feb 2020