۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۵۳۳۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

جمهوری اسلامی بر پایه مبارزه با استکبار شکل گرفته است

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جمهوری اسلامی بر پایه مبارزه با ظلم و استکبار شکل گرفته است و مادامی که آمریکا خوی استکباری دارد استکبار ستیزی ما ادامه دارد.
جمهوری اسلامی بر پایه مبارزه با استکبار شکل گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با اشاره به روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار گفت: الآن دنیا به پرچمداری جمهوری اسلامی در مبارزه با ظلم و استکبار معترف است.

وی افزود: بایستی با حفظ انقلابی گری گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

اروجی گفت: واژه «استکبار» از مهم‌ترین واژگان کلیدی در قرآن است و برای نشان دادن یکی از صفات بارز کافران به کار می‌رود که بییش از یکصد بار در قران کریم آمده است و اشد عقوبت برای مستکبرین ذکر شده است.

وی تصریح کرد: اقوام و ملت هایی که بر خلاف دستورات خداوند استکبارستیزی را کنار گذاشتند و عافیت طلبی را در پیش گرفتند بیچاره شدند.

اروجی با بیان اینکه به فرموده رهبری هرچه داریم در پرتو پافشاری بر آرمان هاست گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که این روحیه را از نسل جوان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه استکبار سیتزی از روحیه انقلابی مردم است گفت: مادامی که آمریکا خوی استکباری دارد استکبار ستیزی ما ادامه دارد.

اروجی گفت: شعار مرگ بر امریکا و آتش زدن پرچم آمریکا به‌عنوان یک نماد برای مبارزه با سیاست استعماری این کشور نهادینه شده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، با مهم برشمردن انتخابات خبرگان رهبری گفت: دنیا معترف به این حقیقت است که انچه موفقیت نظام اسلامی را تا کنون حفظ کرده است اصل جامع، کامل و بی نظیر ولایت فقیه است.

اروجی افزود: همه خبرگان و نخبگان واقف هستند و خیلی از بدخواهان اذعان دارند که بهترین شکلی که یک رهبر می توانست از ملت خودش دفاع کند، مقام معظم رهبری این کار را انجام داد.

وی گفت: در انتخابات خبرگان رهبری به کسانی رأی دهید که معتقد به اصل ولایت فقیه بوده و نسبت به شاخص فعلی رهبری که مقام معظم رهبری هستند دچار شک و تردید نباشند.

اروجی ظلم ستیزی را یکی از درس های مکتب امام حسین(ع) برشمرد و توجه به مقوله ظلم و انواع آن را یادآور شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۴۱

29 Dec 2019