۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۳۳۴۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری مهیای استقبال از هفت شهید گمنام می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: هفت شهید گمنام والامقام با حضور مردم شهیدپرور استان روز یازدهم اسفند از محل میدان انقلاب شهرکرد تا میدان امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون تشییع و بعد از آن نماز بر پیکر این شهدا اقامه می‌شود.
چهارمحال و بختیاری مهیای استقبال از هفت شهید گمنام می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در ستاد هماهنگی مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهید هرچه بیشتر گمنام باشد اثر و بار اجتماعی‌ بیشتری برای جامعه دارد اظهار کرد: دهم اسفند چهارمحال و بختیاری میزبان هفت شهید گمنام می شود.

وی تصریح کرد: دو تن از این شهدا در شهر گندمان، دو تن در شهر دستنا، دو تن در فرادنبه و یک شهید در دانشکده فنی پسران شهرکرد تشییع و خاکسپاری می شود.

عباسی استقبال از این شهدا در روز دهم اسفندماه را صرفا توسط مسئولان استانی دانست و بیان داشت:  تشییع این هفت شهید والامقام با حضور مردم شهیدپرور استان روز یازدهم اسفند از محل میدان انقلاب شهرکرد تا میدان امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون انجام و بعد از آن نماز بر پیکر این شهدا اقامه می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بعد از تشییع هفت شهید بزرگوار در مرکز استان پیکر پاک شهدا به محل های مورد نظر انتقال داده می شود یادآور شد: در این محل ها مراسم های بزرگداشت برگزار می شود.

وی در آنها گفت: بعد از مراسم تشییع و تدفین، برنامه شب وداع با شهید در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۲:۲۱

29 Dec 2019