۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۰۳۶۰
عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

رزمایش خدمت، مانور قدرت بسیج در عرصه محرومیت زدایی/ فرهنگ بسیجی، کلید واژه حل مشکلات کشور است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: رزمایش خدمت یادآور فرهنگ خدمت، روحیه جهاد و مبارزه سرسخت اقتصادی به نفع مردم و به ضرر دشمن است که امیدواریم آثار این رزمایش‌ها را در مدیریت‌های کلان کشوری ببینیم.
رزمایش خدمت، مانور قدرت بسیج در عرصه محرومیت زدایی/ فرهنگ بسیجی، کلید واژه حل مشکلات کشور است
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ عوامل داخلی موثر بر مشکلات اقتصادی کشور را بسیار پررنگ‌تر از عوامل خارجی دانست و اظهار کرد:  بخش عمده مسائل درونی مربوط به مدیریت داخلی و بومی کشور بوده که عدم مدیریت صحیح این زمینه موجب بروز مشکلات پیش رو می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند در جنگ اقتصادی هستیم و باید با تمام وجود و با همه امکانات به میدان آمده و شب روزمان را یکی کنیم تا بتوانیم در این جنگ بر دشمن غلبه کرده و پیروز میدان باشیم.

نوریان لازمه پیروزی در این جنگ را داشتن روحیه ایثار، گذشت، برادری و وحدت دانست و افزود: اگر مردم نسبت به هم روحیه گذشت و ایثار داشته باشند و با روحیه جهادی، کار مدیریتی انجام دهند همه مشکلات حل می‌شود.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی فرهنگ بسیجی را کلید واژه حل تمام مشکلات دانست و تاکید کرد: رزمایش خدمت یادآور فرهنگ خدمت، روحیه جهاد و مبارزه سرسخت اقتصادی به نفع مردم و به ضرر دشمن است که امیدواریم آثار این رزمایش‌ها را در مدیریت‌های کلان کشوری ببینیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی  رزمایش خدمت را یک مانور قدرت برون‌حکومتی دینی عنوان و خاطرنشان کرد: افزایش روحیه مقاومت در مردم، کارآمدی الگوی حکومت دینی و مردم‌سالاری، بکارگیری ظرفیت‌های دیده نشده ازجمله آثار و برکات این رزمایش بوده و موجب می‌شود خدمت‌رسانی به قشری که بیشترین آسیب را دیده و کمترین بهره‌ای برده‌اند، انجام شود.

نوریان با اشاره به اینکه افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم گفت: این تنها عنوانی است که در طول پنجاه سال عمر خود به آن می‌بالم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۹:۲۵

27 Dec 2019