۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۱۴۵۰
رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن خبر داد:

33 پير غلام بروجني تجليل شدند

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن گفت: در نخستين همايش تجليل از پير غلامان و خادمان حسيني 33 نفر پير غلام شهرستان با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل شدند.
33 پير غلام بروجني تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مجيد الهيان در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: استفاده از ظرفيت عظيم هيأت‌ها و توان بالقوه آن‌ها و نيز استفاده از تجارب پيرغلامان براي حل مشکلات هيأت مذهبي امري مهم و ضروري است.

حجت الاسلام الهيان افزود: پيرغلامان و خادمان حسيني شهرستان بروجن در نخستين همايش تجليل از پير غلامان و خادمان حسيني شرکت کردند.

وي با بيان اين که هدف از برگزاري اين همايش تجليل و تقدير از پير غلامان و خادمان حسيني شهرستان بروجن بود، افزود: در اين همايش ۳۳ نفر پير غلام شهرستان بروجن با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل شدند.

حجت‌الاسلام الهيان گفت: اين همايش با حضور امام‌جمعه گندمان، جمعي از مسؤولان شهرستان بروجن و اقشار مختلف مردم روستاي امام قيس برگزار شد.

وي ضمن بيان اين که همزمان با ايام محرم برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، مذهبي و بصيرتي در نقاط مختلف شهرستان بروجن در حال برگزاري است، گفت: بروجن از ظرفيت خوبي در حوزه هيأت‌هاي مذهبي برخوردار است و موسسات و خانه‌هاي قرآني زيادي در اين شهرستان فعاليت ديني و قرآني دارند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بروجن با اشاره به اين که قرآن کتاب زندگي براي بشريت است، افزود: فرهنگ قرآن و عترت بايد در بين نسل جديد نهادينه شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۴:۲۱

6 Jan 2020