۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۲۴۴۰
درچهارمحال و بختیاری؛

غیبت معنادار استاندار در سالروز حماسه 9 دی/ تعادلی بین اصول انقلابی و مدیران دولت وجود ندارد!

مراسم زیبای 9 دی تمام شد اما آنچه از عدم حضور نماینده دولت در این برنامه که جلوه مرزبندی با دشمن و منافق است باقی ماند رسیدن به جواب سوالات مجهولی بود که موضع مسئولین را در قبال فرهنگ انقلابی گری مشخص می کند
غیبت معنادار استاندار در سالروز حماسه 9 دی/ تعادلی بین اصول انقلابی و مدیران دولت وجود ندارد!
به گزارش جهانبین نیوز، 9 دی حماسه بزرگی بود که بر قاموس افتخارات انقلاب اسلامی نقش بست، حماسه ای که مردم انقلابی ایران اسلامی مثل همیسه به دسیسه های استکبار و منافقین پی برد و با خروش انقلابی در این روز تاریخ ساز پوزه دشمن خارجی و داخلی را به زمین مالیدند.

9دی انقلابی دیگر در دل انقلاب بود که فریاد بیداری و بصیرت ملت اسلامی و ولایتمدار ایران را در دنیا به گوش همگان رساند که این ملت هیچ گاه از مواضع اصولی و انقلابی خود در دفاع از ارزشها عقب نشینی نخواهد کرد و تا پای شهادت برای تداوم نهضت عاشورا و انقلابی که برگرفته از تفکر سرخ عاشورایی است ایستاده است.

امروز روز 9 دی ماه هفتمین سالگرد خروش مردم قهرمان کشور بود که مردم انقلابی و ولایتمدار شهرکرد نیز با حضور منسجم خود هم یک باردیگر وفاداری خود را به نظام اعلام داشته و هم با فریادهای ضدمنافقانه و ضداستکباری خود از پیوند نامبارک منافقین داخل و دشمنان خارج برائت جسته و هیبت انقلابی خود را نمایش دادند.

لحظه های خروش آغاز شد و خیل مردم از زن و مرد، پیر و جوان دانش آموز و دانشجو، اصناف و بازاری، کارمند و کارگر و خلاصه همه اقشار چون قطره ای به دریای خروشان بصیرت پیوستند که لحظه به لحظه عظمت این شکوه آرمانی خجسته می شد.

صف اول اجتماع مردمی امروز هم مثل همیشه شاهد حضور مسئولین بود که باید مثل تمام برنامه ها قدم اول را بر می داشتند و پیشاپیش حضور صادقانه مردم نمایش پیش قدم شدن در حمایت از آرمانهای نظام باشند.

نماینده دولت در جمع صف اولی ها نبود و تصور بر این بود که شاید به استقبال مهمان و سخنران برنامه مهندس سیدعزت الله ضرغامی رفته باشد و در حالی که انتظار می رفت همراه با سخنران برنامه و شانه به شانه شخصیت مدعو به عنوان میزبانی در برنامه حضور یابد خبری از او نشد و مهمان مراسم با همراهی شخصیتهای انقلابی وارد مصلی شد.

بازهم لحظه ها گذشت و شاید تصور مردم مهربان، صادق و انقلابی شهرکرد این بود که استاندارشان که باید از جنس مردم و همراه آنان باشد با مشایعت خدم و حشم و با پرستیژی مدیرانه در مراسم حاضرشود اما لحظه به لحظه مراسم که نشان از بیزاری انقلابیون از مهره های فتنه داشت، گذشت و خبری از استاندار چهارمحال و بختیاری در حماسه 9 دی که در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی آن همه اهمیت داشته و ابعاد مختلف و خطرناک آن بارها و بارها برای همگان از عوام تا خواص و از مردم تا مسئولین بیان شده است، نشد.

لحظات گذشت و جلوه های دل نواز و چشم نواز مراسم شرکت کنندگان در سالروز خلق حماسه 9 دی را به وجد آورد و این مراسم بعد از نزدیک به دو ساعت به پایان رسید و خاطرات زیبا و روشنگرانه مهندس ضرغامی در مورد فتنه های سال88 باعث بیزاری بیش از پیش مردم از فتنه گران، حامیان و همراهان آنان شد.

مراسم با زیباییهای وصف ناپذیر خود تمام شد اما آنچه از عدم حضور نماینده دولت در مراسم مهم 9 دی که جلوه مرزبندی با دشمن و منافق است باقی ماند رسیدن به جواب سوالات مجهولی بود که موضع مسئولین را در قبال فرهنگ انقلابی گری و نمادهای بیداری و بصیرت انقلابی مشخص می کند و امروز مردم به خوبی جواب این نامعادلات سیاسی دولت تدبیر و امید را حل کردند که موازنه و تعادلی بین اصول انقلابی و مدیران دولتی آن وجود ندارد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۶:۱۶

29 Dec 2019