۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۶۴۰۰
رئیس دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

پزشکان سراسرکشور ده ماه کارانه دریافت نکرده اند/ به محض اتخاذ تصمیمات نهایی، اطلاع رسانی می شود

رئیس دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این مشکل سراسری است و پزشکان سراسر کشور ده ماه گذشته کارانه خود را دریافت نکردند؛ در آینده ای نزدیک تصمصمات نهایی از طریق خبرگزاری ها و مطبوعات اطلاع رسانی می‌شود.
پزشکان سراسرکشور ده ماه کارانه دریافت نکرده اند/ به محض اتخاذ تصمیمات نهایی، اطلاع رسانی می شود
علی محمد امانی رئیس دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، درخصوص اعتصاب پزشکان و مشکلات آن‌ها در شهرستان های بروجن و لردگان اظهار کرد: این مشکل سراسری است و پزشکان سراسر کشور ده ماه گذشته و پرسنل در هشت ماه گذشته کارانه خود را دریافت نکردند.

وی بابیان اینکه طلب پزشکان و پرسنل از بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت است، تصریح کرد: طی جلسه امروز با حضور بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی، تصمیماتی گرفته شد که در آینده ای نزدیک از طریق خبرگزاری ها و مطبوعات اطلاع رسانی می‌شود.

امانی به سوگندنامه پزشکان اشاره و گفت: هر پزشکی در زمان فارغ التحصیلی خود سوگند یاد می‌کند در هر شرایطی باید به بیماران رسیدگی کند.

وی در پاسخ به این سوال که بیماران از سرگردانی در چند روز اخیر صحبت می کنند؛ گفت: گاهی پرونده در اورژانس طول می کشد و یا پزشک متخصص مشاور در شیفت نبوده و موجب می شود کار بیماران طولانی شود و این مساله مرتبط با اعتصاب نیست.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۳:۰۲

13 Feb 2020