۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۵۰۵۱
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع):

شهيد سردار حسين همداني اسوه ماندگار و از سردان بي ادعا و مخلص کشور بودند

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) چهار محال و بختياري با اشاره بر اينکه زماني که افراد و اسوه هاي کشور شهيد مي شوند در جامعه شناخته مي شوند، گفت: اگر شهيد همداني نبودند دمشق سقوط مي کرد.
شهيد سردار حسين همداني اسوه ماندگار و از سردان بي ادعا و مخلص کشور بودند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ،رضا محمد سليماني در مراسم توديع و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه قيام عاشورا و نام امام حسين بعد از هزار و ۴۰۰ سال بيشتر نوراني تر شده و امام حسين با کمترين نيرو و توان در مقابل دشمن ايستاد و با دشمنان به مبارزه پرداخت،اظهار داشت: امام حسين براي حفظ دين فداکاري هاي زياد داشتند و در راه دين و قران از همه چيز گذشتند ودر يک صف واحد قرار گرفتند.

وي افزود: انقلاب اسلامي ما نيز از ارمان هاي امام حسين (ع) شکل گرفت و شعار " هيات منا الذله " موجب اين شد که قيام عاشورا و انقلاب اسلامي ماندگار باشد.

محمد سليماني با اشاره بر اينکه امام حسين براي حفظ دين فداکاري هاي زياد داشتند و دراه دين و قران از همه چيز گذشتند ودر يک صف واحد قرار گرفتند، اذعان داشت: جبهه دشمن با همه تواناي ظاهري بسيار اسيب پذير است .

وي با بيان اينکه براي دفاع از دين بايد بصيرت داشت و کساني که با امام حسين وارد جنگ شد افراد بي بصير بودند و افراد بي بصيرت افراد فريب خورده در جامعه هستند، بيان داشت: شور و حماسه حسيني را با تمام وجود بايد درک کرد . از قيام عاشورا درس هاي زيادي را ياد بگيريم.

شهيد سردار حسين همداني اسوه ماندگار و از سردان بي ادعا و مخلص کشور بودند

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) چهار محال و بختياري گفت: شهيد سردار حسين همداني اسوه ماندگار و از سردان بي ادعا و مخلص کشور بودند.

رضا محمد سليماني با اشاره بر اينکه زماني که افراد و اسوه هاي کشور شهيد مي شوند در جامعه شناخته مي شوند، عنوان کرد: اگر شهيد همداني نبودند دمشق سقوط مي کرد، شهد همداني طرز فکر ارتش سوريه را تغيير دادند حفظ حرمين و سوريه توسط راهکار ها و تاکتيک هاي شهيد همداني حفظ شد.

محمد سليماني افزود: سوريه اي ارتش روسه اي داشت که شهيد همداني ارتش را دگرگون کرد.

وي با اشاره بر اينکه شهرستان سامان ظرفيت فروان براي توسعه دارد ، بيان داشت: حق مردم بيش از اين ها است و زير ساخت ها بايد براي مردم محيا باشد .

محمد سليماني با بيان اينکه شهرستان رزمندگان و شهداي بزرگ دارد و اين افراد و شهداء بياد براي نسل جوان جامعه به عنوان الگو انتخاب شوند، تصريح کرد: براي شهداء نياد مهجوريت ايجاد شود .


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۶:۰۹

3 Jan 2020