۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۲۰۸۱
عضو شوراي اسلامي شهر اردل:

تمام تلاشمان تحقق شعار رهبري است

حجت الله اسدی عضو شوراي اسلامي شهر اردل گفت: تمام تلاشمان درسال ۹۴ تحقق شعار رهبري است .
تمام تلاشمان تحقق شعار رهبري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه حجت الله اسدي عضو شورای اسلامي شهر اردل ضمن تبريک به مناسبت ولادت حضرت امام محمد تقي(ع) و گراميداشت روز شوراها اظهار داشت: وظيفه اصلي شوراها خدمت به مردم است و بايد اين وظيفه را مهمترين رسالت خود بدانند.

اسدي با بيان اينکه تمام تلاشمان در سال ۹۴ تحقق شعار رهبري است افزود: شوراها بايد پيگير مطالبات مردم در تمامي زمينه ها باشند و براي حل مشکلات آنها تلاش کند تا با همدلي و همزباني اين دو قشر جامعه اي شکوفا تشکيل شود.

وي با اشاره به پيگيري مطالبات شهر اردل افزود: يکي از مهمترين مطالبات مردم شهر اردل که بارها به شوراها انتقال دادند نامناسب بودن وضعیت آسفالت خيابانها و کوچه ها بوده که به لطف خدا و تلاش کارکنان شهرداري، کارخانه آسفالت اردل راه انداز ي شده و انشاا... تا قبل از زمستان امسال خيابانها و کوچه هايي که از وضعيت خوبي برخوردار نيستند آسفالت مي شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اردل مطالبه ديگر مردم را اشتغال جوانان مطرح کرد و افزود: برای اشتغال جوانان نيز پيگيری هایی در خصوص احداث شهرک صنعتی اردل صورت گرفته است که در پايان سال ۹۳ افتتاح شد و همچنان پيگير احداث کارگاه های توليدی جهت بکارگيری نیروهای جوان در اين کارگاه ها هستيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۵:۰۲

29 Dec 2019