۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۶۰۳۱
امام جمعه شهر اردل:

جاده فرعي گورميزه بازگشايي شود

حجت الاسلام مهرداد بهرامی گفت:تکميل جاده گورميزه مطالبه چندين ساله مردم شهرستان اردل مي باشد لذا لازم است مسئولين تا قبل از افتتاح جاده اصلي گورميزه محور فرعي را بازگشايي کنند.
جاده فرعي گورميزه بازگشايي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز عيد قربان شهرستان اردل با تبريک اين عيد بزرگ، گفت: عيد سعيد قربان از اعياد بزرگ اسلامي است که خداوند به واسطه سربلندي حضرت ابراهيم(ع) از امتحاني بزرگ آن را براي بشريت مقرر کرد.

بهرامي با بيان اينکه عيد قربان يکي از بزرگترين اعياد مسلمانان و نشانده شکوه و عظمت ايمان ، نقطه عطف و اوج آزادگي ابراهيم خليل الله است و سرافرازبيرون آمدن از دشوارترين آزمايش الهي است ، آزمايشي که منجر به آغاز حاکميت توحيد و طلوع يقين شد.

جاده فرعي گورميزه بازگشايي شود

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهرستان اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به نيمه کاره بودن جاده گورميزه افزود: تکميل جاده گورميزه مطالبه چندين ساله مردم شهرستان اردل مي باشد لذا لازم است مسئولين تا قبل از افتتاح جاده اصلي گورميزه محور فرعي را بازگشايي کنند.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به آلودگي آب شرب برخي از روستا هاي منطقه ديناران گفت: مسئولين مربوطه بايد اين مشکل را بررسي کنند و اگر کوتاهي صورت گرفت حتما بايد با عوامل آن برخورد شود.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۹:۳۶

27 Dec 2019