۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۴۱۰۷۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری:

کمسیون ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی اصلاح گردید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه هیات وزیران آیین‌نامه مدیریت ایمنی حمل‌ و نقل و سوانح رانندگی، اصلاح شد.
کمسیون ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی اصلاح گردید
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، گفت: در جلسه هیات وزیران آیین‌نامه مدیریت ایمنی حمل‌ و نقل و سوانح رانندگی، اصلاح شد.

جمشیدی افزود: بر اساس تبصره (۱) کمیسیون متشکل از استاندار یا معاون هماهنگی امور عمرانی (رییس کمیسیون)، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان (دبیر)، مدیرکل راه و شهرسازی استان، رییس پلیس راه استان، رییس اورژانس استان، مسئول امداد و نجات هلال احمر استان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان است.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های اصلی کمیسیون های استانی هماهنگی‌های اجرایی بین پلیس راه ،راهداری ،اورژانس و هلال احمر است، اظهار داشت :این طرح به منظور هدفمند کردن اقدامات، در راستای اهداف و اولویت‌های طرح و نیز پیگیری مصوبات مرتبط با حوزه مأموریتی هر سازمان تا حصول به نتیجه ، پیگیری تقویت تجهیزات رده های مرتبط با امور امداد و نجات جاده‌ای از طریق مقامات مسؤول ذیربط استانی ، اجرای مصوبات کمیسیون در سطح استان و احصای مشکلات مناطق به کمیسیون ،است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۴۴

26 Dec 2019