۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۱۰۱۰۱

توصیه آمر به معروفی که در باشگاه بدنسازی، کاری شد

توصیه تاثیر گذار یک آمر به معروف در باشگاه بدنسازی باعث شد که اعضای باشگاه ایام محرم را بدون موزیک ورزش کنند .
توصیه آمر به معروفی که در باشگاه بدنسازی، کاری شد

به گزارش جهانبین نیوزبه نقل از زنگ خبر، خاتون شریفی، آمر به معروفی که از انتقادپذیری مسئول باشگاه بدنسازی بسیار خرسند است :

روز اول از ماه محرم بود که برای ورزش به یکی از باشگاههای بدنسازی سطح شهر رفتم ،وقتی رسیدم بیشتر هم باشگاهی ها آمده بودند و آن چیزی که با همیشه فرق داشت ،لباسهای مشکی ای بود که برتن تقریبا همه آنان دیده می شد .

اعضای باشگاه همگی به احترام و ارادت روزهای عزای حسینی با لباسهای مشکی برای ورزش کردن آمده بودند.

پس از مدت کوتاهی که همگی جمع شدیم و کلاس رسما شروع شد ،موزیک مربوط به ورزش که هر روز در  کلاس نواخته میشد روشن شد و با توجه به ماهیت ورزشی بودن این موزیک و ویژگی ان که تحرک آمیز بودن آن بود ،موزیک تندی بود .

با خود اندیشیدم که عشق و ارادت به امام حسین تمامی دوستانم را واداشته که حتی برای ورزش کردن هم سیاه پوش شوند،پس پخش این موزیک تند و ورزش کردن با آن حتما سهوی و طبق عادت گذشته است.

با کمی دقت وقت مناسبی را پیدا کردم و با مربی کلاس راجع به این که این موزیک با ایامی که در آن هستیم و سیاه پوشی دوستان همخوانی ندارد ،صحبت کردم .

مربی کلاس هم با رویی گشاده از این تذکر من بسیار تشکر کرد و موزیک را خاموش کرد و به دوستان دیگر هم توضیح داد که :به احترام امام حسین(ع) و یارانشان ،این روزهای عزاداری را بدون موزیک ورزش خواهیم کرد و تمام ورزشکاران هم از این مسئله استقبال کردند و اکنون در چند روزی که از ماه محرم می گذرد تمام تمرینهای این باشگاه بدون موزیک برگزار می گردد.

 

 کلمات کلیدی:جهانبین,باشگاه,بدنسازی,دانلود,آهنگ,موزیک,محرم,زنان,دختران,نیوز

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۸:۳۶

9 Feb 2020