۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۵۱۵۱
رییس انجمن پیام سازمان های مردم نهاد لردگان:

بیکاری، یکی از دغدغه های اصلی جوانان لردگان است

محمدی ضمن عرض تبریک به مناسبت تولد حضرت علی اکبر (ع) گفت: جوان، کانون شور و هیجان و قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است و از این رو در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای به این نسل باید شود.
بیکاری، یکی از دغدغه های اصلی جوانان لردگان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، رییس انجمن پیام سازمان های مردم نهاد لردگان، شناخت دردها و دغدغه‌های فکری نسل جوان را ضروری دانست و گفت: باید دانست که دردها همیشه نشانه بیماری نیست، بلکه گاه نشانه بیداری نیز هست که برای درمان، باید این نسل را بشناسیم و مزایا و عیب‌هایش را بدانیم، با بی اعتنایی به این امر محال است که بتوانیم با نسل جوان ارتباط چاره جویانه و منطقی بر قرار کنیم .

محمدی در ادامه گفت: عدم برخورد منطقی و آگاهانه ، نسل جوان را به انحراف کشانده و آنها را به مکاتب و اندیشه های منحرف سوق می دهد .

رییس انجمن پیام شهرستان لردگان افزود: جوان شيفته تحسين و تمجيد است. به ستايش ها دل مي بندد و حاضر است خود را فداي كسي كند كه صلاحيت و شايستگي او را تاييد كرده و يا به تعريفش پرداخته است؛ ‌ از اين رو،‌ شايسته است با ستايش هاي تشويق كننده و به جا در هدايت فكري و روحي جوانان بكوشيم.

وی از دغدغه ها و انتظارات خانواده ها و بالاخص جوانان لردگانی از مسئولین استان و شهر ستان اشاره کرد و گفت: موضوع بیکاری جوانان لردگان را به عنوان یکی از دغدغه های اصلی خود دانسته و با تدبیر مناسب و برنامه ریزی شایسته و حمایت صحیح از بخش خصوصی و جذب منابع سرمایه گذاری در استان در جهت حل این معضل گام های اساسی بردارند.

محمدی در پایان گفت: بدون شک قهرمانان اصلی وطن جوانان عزیزی هستند که از بدو پیدایش کشور عزیزمان ایران از جان و مال هستی خویش در جهت آزادی و آزادگی کشور عزیزمان گذشتند که یاد و خاطره جوانان سربلند کشورمان گرامی باد .

پایان خبر/س م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۶:۲۶

28 Dec 2019