۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۲۲۱۷۱
خطيب نماز جمعه بروجن:

قشر کارگر زحمتکش، ستون اصلي توليد در کشور

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: رکن اساسي کار، کارگر است و قشر کارگر زحمتکش، ستون اصلي توليد در کشور است.
قشر کارگر زحمتکش، ستون اصلي توليد در کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلی حسين نژاديان در خطبه های اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به ۱۱ ارديبهشت روز جهانی کار و کارگر ضمن عرض تبريک به کارگران دلسوز و زحمتکش انقلابی کشور ايران اسلامی اظهار کرد: توليد اساس اقتصاد جامعه است.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: برخي از کشورها وقتي توليدشان وارد بازار منطقه و بين الملل مي شود مردم به شدت و با ولع دنبال محصولات و توليداتشان هستند چون سالهاست بر روي کيفيت کالاهايشان کار کرده اند و بالا بودن کيفيت محصولاتشان بهترين تبليغ براي آنان است.

حسين نژاديان گفت: متاسفانه واردات بي رويه و غير ضروري و يا واردات اقلامي که مشابه آنها در کشور وجود دارد موجب ورشکستگي کارخانه هاي داخلي، بيکاري کارگران و در نهايت باعث نا اميدي سرمايه گزاران داخلي مي شود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ادامه داد: توليد کنندگان و کارگران بايد کيفيت توليد را تا حدي که ميتوانند بالا ببرند تا مردم ميل به اجناس خارجي نداشته باشند و بتوانيم در رقابت هاي جهاني جاي لازم را باز کنيم.

حسين نژاديان استفاده ي توليدکنندگان از برندهاي خارجي بر محصولتشان را ناشايست ارزيابي کرد و گفت: اين عمل نشانه ي عدم اعتماد مردم نسبت به توليدات داخلي است و بايد اين فرهنگ دگرگون شود.

وي با اشاره به روز ۱۳ رجت فرخنده ميلاد امير المومنين علي(ع) گفت: عصاره اي ازصفات عالي پيامبران در وجود نازنين امام علي(ع) جمع بود و در اوج عدالت به سر ميبرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان بيان کرد: يک پيرو شيعه واقعي امام علي(ع) وقتي به مقام و قدرتي در حکومت رسيد بايد تا جايي که ميتواند به پيروي از آن حضرت حامي و مجري عدالت باشد.

حسين نژاديان با اشاره به احداث ساختمان هاي بزرگ توسط برخي سرمايه داران در بروجن بدون اخذ مجوز و پراونه ساختمان تاکيد کرد: چرا مسئولين مربوطه با اقدامات اين قبيل افراد برخورد نميکنند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن همچنين روز معلم و شهادت آيت ا... مطهري را يادآور شد و گفت: معلمان امانت داراني هستند که امانتشان فرزندان اين ملت است.

وي با بيان اين که معلمان در واقع سازندگان انسان هستند، افزود: تاثيرات يک معلم گاهي اوقات از تاثيرات وراثتي، خانواده و پدر و مادر هم بالاتر و قوي تر است.

حجت الاسلام حسين نژاديان ادامه داد: معلم مهارت هاي مختلف علمي و عملي رابه دانش آموزان خودش ياد ميدهد تا آنها بتوانند سرنوشت آينده خودشان را رقم بزنند.

حسين نژاديان با اشاره به اين که دانش آموختگان از نظر اخلاق و رفتار از معلمان و مربيان خود تاثير ميپذيرند، گفت: اينجاست که وظيفه معلمان و مربيان بسيار سنگين جلوه ميدهد.

وي، اعتکاف را سنت حسنه و بسيار تاثير گذاري دانست و تصريح کرد: اعتکاف يک خلوت و رياضت الهي است که موجب صفاي باطن، خلوص نيت، تقرب الهي و تمرين مراقبت از خود مي شود.

حسين نژاديان با اشاره به راه اندازي عرفان هاي دروغين و توام با شيطنت آميزي هاي مختلف که به منظور ضربه زدن به آموزه هاي انقلابي- قرآني ايجاد شده تصريح کرد: عرفان ناب در آموزه هاي قرآني و روايي ما نهفته است که يکي از جلوه هاي بسيار عارفانه و خالصانه اين مسائل خوشبختانه در مراسم اعتکاف موج ميزند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۰۱

2 Jan 2020