۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۵۵۹۱
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

مهم‌ترين اهداف و برنامه‌هاي سپاه شهرستان محروميت‌زدايي و اقتصاد مقاومتي است

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: يکي از مهم‌ترين اهداف و برنامه‌هاي سپاه محروميت‌زدايي و فقرزدايي است که به همين منظور راه‌اندازي کاروان‌هاي محروميت‌زدايي در مناطق دورافتاده و روستاهاي شهرستان بن در دستور کار قرار داده شده است.
مهم‌ترين اهداف و برنامه‌هاي سپاه شهرستان محروميت‌زدايي و اقتصاد مقاومتي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن  در گفت و گو با زنگ خبر اظهار کرد: در بحث محروميت زدايي برابر فرمان مقام معظم رهبري و شعار سال 1396 (اقتصاد مقاومتي، توليد -اشتغال) بسيج سازندگي سپاه پاسداران شهرستان بن در سال 1396 کارهاي عمراني، آباداني و محروميت زدايي را در قالب توليد و اشتغال در دستور کار خود  قرار داده است.

وي بيان داشت: سپاه در بخش هاي دفاعي، فرهنگي، اجتماعي، محروميت زدايي، اقتصاد مقاومتي، معنوي و ديني نقشي محوري در سطح جامعه ايفا مي کند و هدف آن نيز همکاري با برنامه هاي دولت و در راستاي خدمت رساني به اقشار مختلف مردم است.

موسوي تاکيد کرد: يکي از مهم‌ترين اهداف و برنامه‌هاي سپاه محروميت‌زدايي و فقرزدايي است که به همين منظور راه‌اندازي کاروان‌هاي محروميت‌زدايي در مناطق دورافتاده و روستاهاي شهرستان بن در دستور کار قرار داده شده است و سپاه از همان بدو تشکيل به فرمان امام راحل تاکنون در هر زمان و مکان که به حضورش نياز بود براي خدمت رساني موثر و اثر بخش به نظام و مردم حاضر و آماده است.

وي افزود: بسيج سازندگي با حضور در روستاها و مناطق محروم ضمن ارائه خدمات رايگان پزشکي، دامپزشکي، مشاوره حقوقي و مشاوره اقتصاد مقاومتي به برگزاري جلسات در روستاهاي دور افتاده با حضور مسئولان استاني و شهرستاني به بررسي و پيگيري مجدانه مشکلات مي‌پردازد.

 فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن ادامه داد: با توجه به مشکلاتي که امروز در روستاها در موضوعاتي مثل اشتغال زايي و مهاجرت وجود دارد دولت و مسئولان بايد به جد براي رفع بيکاري اين قشر از جامعه وارد عمل شوند.

موسوي با بيان اينکه در سال گذشته در 12 عرصه فعاليت هاي محروميت زدايي انجام شد افزود: ساخت خانه محرومين، تکميل و مرمت منازل خانواده هاي تحت پوشش کميته امداد ،همچينين تعمير و مرمت خانه عالم، مساجد را داشته ايم.

وي افزود: در ابتداي امسال نيز با همت بسيجيان و سلسله جلسات با مسئولين کميته امداد و بهزيستي، بسيجيان اين شهرستان در قالب 20 گروه جهادي در بيش از 20 عرصه مختلف  از جمله عرصه هاي عمراني (ساخت خانه هاي محروم و ساخت خانه هاي عالم مساجد)،خدمات رساني، فرهنگي، بهداشتي، آموزشي و کشاورزي در مناطق محروم اين شهرستان خدمات رساني خواهند نمود.

موسوي افزود: مرمت و بازسازي خانه عالم روستاهاي آزادگان، يانچشمه و شهر بن، ساخت خانه محروم را در روستاي بارده، يانچشمه، آزادگان و شهر  وردنجان و همچنين احداث يک باب خانه عالم در مسجد امام حسن (ع) را به همکاري هيئت امنا و سازمان تبليغات اسلامي را در برنامه هاي سال جاري خواهم داشت.

موسوي گفت: با حمايت و نظر ويژه سردار فرماندهي محترم سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) سردار اکبري بسته هاي معيشتي و خدمت رساني به خانواده محرومان آماده و توزيع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه بن در پايان افزود: اين ماموريت محقق نمي شود مگر با پشتيباني ادارات، اداراتي که بخشي به عنوان وظيفه ذاتي آنها است و بسيج به عنوان همياربه آنها کمک مي کند و خود مسئولين هم اهتمام به انجام اين کارها داشته باشند تا اين موضوع محقق شود.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۵:۲۱

28 Dec 2019