۰
plusresetminus
معاون اول قوه قضائیه گفت: ما برای فعالیت هایمان به ۲۳میلیارد بودجه نیاز داریم که از سوی دولت تنها ۸ میلیارد آن را دریافت کرده ایم و این یعنی به زمین ماندن بسیاری از تکالیفمان.
امروز به شدت نیازمند رعایت انصاف از سوی همگانیم/ طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های دادگستری عدم دریافت بودجه است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شجاعت , دیانت , غیرت جز همراهی با جوندالله رعایت تقواو ایستادگی در مقابل دشمن در مورد مردم چهارمحال و بختیاری صدق می کند.

وی تصریح کرد : اگر یک نفر در کشور پیدا شود که خدمت صادقانه به ما داشته باشد ما را مدیون خود ساخته است .

حجت السلام محسنی اژه ای بیان داشت: خدا در طول غیبت امام زمان (عج) برای ما راهبران بزرگی چون امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را قرار داده که باید شکر گذار باشیم همچنین باید شاکر باشیم که خدا از اول انقلاب تا امروز گرفتاری ها , فشارها و توطئه هایی را که فرا روی مردم و انقلاب ایجاد شده خنثی کرده و در این بین نباید از بصیرت و هوشیاری رهبر انقلاب و مورد غافل شویم.

وی با بیان اینکه عدالت امری است که دلیل عقلی و نفسی برای آن وجود دارد بیان داشت: زمینه ساز عدالت, انصاف است.

حجت السلام محسنی اژه ای عنوان کرد: امروز دشمن از همه جا فشار می آورد برای فرافکنی و ایجاد تفرقه و ما باید با انصاف عمل کنیم تا بتوانیم جامعه ایده آلی داشته باشیم .

حجت السلام محسنی اژه ای بیان داشت: انصاف تنها برای مسئولان نیست بلکه مردم هم باید انصاف داشته باشند و هر مطلبی را انتشار ندهند, ما امروز به شدت به رعایت انصاف و رعایت از سوی همگان نیازمندیم.

وی بیان داشت: اساس کار همه ما باید تقویت ایمان و تقوا باشد و این در حالی است که این دو اصل برای برخی پست ها مهم تر است.

حجت السلام محسن اژه ای با اشاره به حجمه های دشمن علیه قوه قضائیه تاکید کرد: ما میپذیرم که قوه قضائیه ایراداتی دارد اما مسائل مطرح شده دشمنان و غافلان به حق نبوده و بی انصافی است .

وی با اشاره به مطرح شذن طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده ها عدم رسیدن به حق و مشکلات دیگر از سوی مردم بیان داشت: ما برای فعالیت هایمان به ۲۳میلیارد بودجه نیاز داریم که از سوی دولت تنها ۸ میلیارد آن را دریافت کرده ایم و این یعنی به زمین ماندن بسیاری از تکالیفمان .

حجت السلام محسنی اژه ای با تاکید بر اینکه ۴۲۴ هزار میلیارد تومان به بودجه برای قوه قضائیه در کمسیون تلفیق مجلس تصویب شده که نصف آن هم به دست ما نرسیده است.

وی بیان داشت: قوه قضائیه در طول پنج سال باید چهار هزار قاضی و سالانه ۳۲۰۰ کارمند استخدامکند که در برنامه ششم این موضوع مطرح شده اما علی رغم اینکه ازمون های این استخدامی برگزار شده اما بودجه لازم برای به کار گیری نیرو ها در اختیار ما قرار داده نشده است.

حجت السلام محسنی اژه ای با اشاره به اینکه مردم سعی کنند مشکلاتی را که نیازی به حل شدن در دادگاه ندارد را در بین خودشان حل کنند اضافه کرد: به این ترتیب کارهای دیگر سریع تر پیش می رود.

وی بیان داشت: اقتضا کار قوه قضائیه مجازات و برخورد با مجرم است و نباید توقع نرمش, بخشش و ارفاق همیشگی از این قوه داشت.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در این مراسم از خدمات و زحمات عبدالله موسوی تقدیر شد و احمد رضا بهرامی سامانی به عنوان رئیس کل دادگستری و آقای علی محمدی به سمت دادستان عمومی انقلاب معرفی شد.

انتهای پیام/26ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۴۴

8 Jan 2020